Strona główna Wiadomości lipiec Sprawdź, jak uniknąć wzrostu wydatków eksploatacyjnych
REKLAMA

Podwyżka cen prądu w lokalu?

Sprawdź, jak uniknąć wzrostu wydatków eksploatacyjnych

Horecanet.pl, 10 lipca 2018

Polscy przedsiębiorcy zaczynają odczuwać skutki podwyżek energii. Wiele firm, w tym także z branży HoReCa, otrzymało informację o wzroście opłat za prąd w swoim lokalu lub wypowiedzenia umowy sprzedaży energii. Jednak nie wszyscy niezależni sprzedawcy poddali się panice związanej ze wzrostem cen na Towarowej Giełdzie Energii.

Sprawdź, jak uniknąć wzrostu wydatku eksploatacyjnych

Autor: Horecanet

W ciągu roku wzrost cen za energię elektryczną zauważalny jest o blisko 60 proc. Wielu sprzedawców  przyznaje, że szanse na spadki cen są niewielkie. W praktyce potwierdziło się zatem to, co zapowiadali eksperci już kilka miesięcy temu. Umowy wypowiadają wielkie koncerny, jak i mniejsi sprzedawcy. Czy grozi nam energetyczny kataklizm cenowy?

Nie każdy sprzedawca podnosi ceny

– Wzrost cen jest rzeczywiście odczuwalny dla nas jako niezależnego sprzedawcy, jednakże ważniejsze jest dla nas słowo dane naszym klientom. Każdy klient biznesowy oraz indywidualny otrzymuje od nas potwierdzenie w zawieranej umowie, że gwarancja i niezmienność ceny obowiązuje przez cały okres jej trwania – podkreśla Radek Klouda, CEO Po Prostu Energia.

Zmiana ceny za prąd lub wypowiedzenie umowy sprzedaży to nie lada problem dla właścicieli obiektów hotelowo-gastronomicznych. W przypadku zerwania umowy przez sprzedawcę, firma trafia na tzw. sprzedaż rezerwową, gdzie z reguły ceny nie są korzystne dla przedsiębiorcy. Zatem zarówno w jednym, jaki i drugim przypadku przedsiębiorca skazany jest na większe opłaty za prąd. Zabudżetowanie dodatkowych wydatków eksploatacyjnych, najczęściej kończy się dla właściciela firmy zaniżeniem dochodów.

Wiarygodny sprzedawca energii elektrycznej
– To ewidentny problem dla przedsiębiorców, takie niespodziewane, dodatkowe koszty nie służą rozwojowi i utrzymania stabilizacji firmy – dodaje Radek Klouda.  – Oferowane przez nas obecnie ceny dla klientów biznesowych są naprawdę konkurencyjne. Po Prostu Energia posiada ogromne zabezpieczeni kapitałowe, a także fakt, iż należymy do szwajcarskiej grupy ALPIQ pozwala nam zagwarantować klientom bezpieczne kontrakty i stabilizację kosztów. Przedsiębiorcy, którzy zużywają rocznie do 100 MWh mogą skorzystać z naszej standardowej oferty dla grupy taryfowej C. Większe firmy lub posiadający taryfę B otrzymują indywidualne oferty, przygotowane zgodnie z ich profilem energetycznym i branżą.

Oszczędność dobrze skalkulowana

Chcąc sprawdzić opłacalność zmiany sprzedawcy, polecamy skorzystanie z kalkulatora dostępnego na stronie www.poprostuenergia.pl/prad-dla-firmyTo narzędzie pozwala na wyliczenie oszczędności, jakie uzyskuje przedsiębiorąca po zmianie sprzedawcy. Dodatkowo dostępność dokumentów podpisywanych w momencie zawierania umowy, pozwala klientom na wcześniejszą, spokojną weryfikację postanowień zawartych w umowach. Wzór umowy a także regulamin sprzedaży pozwala na zapoznanie się ze wszystkim warunkami, jakie oferuje Po Prostu Energia.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel baru Woda Ognista o ofercie alkoholowej

Patryk Kowalski właściciel Woda Ognista

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE