Strona główna Wiadomości 26 Starbucks: 20 otwarć rocznie w Polsce
REKLAMA

Marka w liczbach

Starbucks: 20 otwarć rocznie w Polsce

Horecanet.pl, 26 października 2017

Ostatnio uruchomiona kawiarnia sieci w Centrum Handlowym Wroclavia to 60. już lokal marki w Polsce. Tylko w tym roku sieć odnotowała siedem otwarć, dodając do portfolio także całkiem nowe miasto – Bydgoszcz, w którym ruszyła pierwsza kawiarnia Starbucks.

Autor:

W planach na kolejne miesiące marka stawia na dalszy dynamiczny rozwój oraz utrzymanie pozycji najbardziej rozpoznawalnej sieci na polskim rynku kawiarnianym.

Od otwarcia pierwszej kawiarni Starbucks w Polsce, na ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie, marka stale rozwija się i poszerza swoją dostępność dla gości. W tym momencie sieć obecna jest w dziesięciu największych miastach w kraju (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice, Łódź, Szczecin, Gdańsk, Gdynia i Bydgoszcz). W planach jest również ekspansja na całkiem nowe lokalizacje, wszędzie tam, gdzie Starbucks ma największe możliwości dotarcia do swoich grup docelowych. Jeszcze w tym roku zostanie uruchomionych kilka lokali.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO BRANŻY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru: WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2017

- Od kilku lat utrzymujemy stałe tempo rozwoju w Polsce, które oscyluje w granicach 12 otwarć rocznie. Niemniej w kolejnych latach liczba ta będzie sukcesywnie zwiększana do około 20 otwarć w ciągu roku - mówi Patryk Kozakiewicz, dyrektor operacyjny Starbucks Polska.

- Priorytetem w planach naszej dalszej ekspansji są duże miasta, aczkolwiek fani Starbucks mogą się spodziewać naszych otwarć również tam, gdzie  naszych  lokali jeszcze  nie ma. Koncentrujemy się na atrakcyjnych lokalizacjach - jak w przypadku kawiarni znajdujących się np. w zabytkowej części Krakowa - czy też miejscach o dużych skupiskach ludzi, w pobliżu dworców lub w centrach handlowych – dodaje.

Operatorem Starbucks w Polsce jest wrocławska spółka AmRest, która zarządza marką na 7 europejskich rynkach (Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria).   

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1500 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 14 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech i Chinach.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE