Strona główna Wiadomości Starbucks otworzy 20 nowych kawiarni
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Starbucks otworzy 20 nowych kawiarni

Horecanet.pl, 17 stycznia 2018

W 2017 roku Starbucks kontynuował w Polsce swój dynamiczny rozwój. Otwarcie 12 nowych kawiarni, pierwsza lokalizacja w Bydgoszczy i poszerzenie obszaru działań o koncept „Starbucks on the go” to tylko niektóre sukcesy marki w minionym roku. W tym roku sieć ma w planach konsekwentną rozbudowę swojego portfolio poprzez otwarcie około 20 kolejnych lokali.

Autor: Starbucks

Mimo dużej konkurencji na polskim rynku kawiarnianym, Starbucks odnotował kolejny udany rok. Dzięki przemyślanej i długofalowej strategii, marka stale zwiększa swój zasięg i utrzymuje pozycję lidera branży. Potwierdzają to kolejne otwarte kawiarnie, wprowadzenie nowego konceptu oraz prestiżowe nagrody. 

Starbucks zwiększa dostępność dla swoich fanów
Systematycznie otwierając kolejne kawiarnie, marka zakończyła rok z 63 lokalizacjami w Polsce. Oprócz nowych lokali w miastach, w których miłośnicy Starbucks mogli już wcześniej napić się ulubionej kawy, do portfolio marki dołączyła również Bydgoszcz. W łódzkiej Manufakturze otwarta została największa jak dotychczas kawiarnia sieci w Polsce. Sympatycy wyjątkowej kawy przygotowywanej ze 100 proc. ziaren arabica mogą delektować się jej smakiem na powierzchni 280 mkw.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO BRANŻY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru: GRUDZIEŃ 2017

Nowy koncept na polskim rynku – „Starbucks on the go”
Jednym z celów realizowanych przez markę w 2017 roku było zwiększenie dostępności swoich produktów. Nowym segmentem działalności w Polsce stał się koncept „Starbucks on the go”. Jest to w pełni wyposażony moduł kawowy składający się ze stylowych mebli wzorowanych na tych, które znajdują się w kawiarniach Starbucks, oraz wysokiej klasy ekspresów do kawy. Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący Goście sieci mogą skosztować swojej ulubionej kawy na wybranych stacjach paliw. Moduł ten jest również dedykowany biurom i hotelom.

„Najlepsza sieć kawiarni w Europie” oraz „Najlepsza sieć kawiarni w Europie Zachodniej”
Podczas 10. edycji prestiżowego konkursu European Coffee Awards, Starbucks pokonał konkurencję w dwóch istotnych kategoriach. Marka uzyskała tytuł „Najlepszej sieci kawiarni w Europie” oraz „Najlepszej sieci kawiarni w Europie Zachodniej”. Nagrody przyznane przez międzynarodowy zespół 500 jurorów potwierdziły status sieci Starbucks jako lidera wyznaczającego kierunki rozwoju całej branży.

- To dla nas bardzo ważna nagroda i wymarzone podsumowanie roku! - skomentował wyróżnienie Adam Mularuk, Brand President Starbucks. – Potwierdza silną pozycję naszej marki oraz utrzymanie najwyższych standardów wszystkich kryteriów ocenianych w konkursie. Wyróżnienie przez międzynarodowy zespół jurorów pokazuje także, że kierunki rozwoju, które wdrażamy są słuszne i gwarantują nam bycie liderem w branży – dodał. 

Zapowiedź intensywnych działań w 2018
W tym roku Starbucks ma w planach konsekwentną rozbudowę swojego portfolio poprzez otwarcie około 20 nowych kawiarni, dotarcie do miłośników najlepszej jakości kawy w nowych miastach,  a także dalszy rozwój dotychczasowych projektów. Spółka AmRest, która jest operatorem marki w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija ją nie tylko w Polsce, równolegle prowadzi intensywne działania również na innych rynkach, m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, czy w Rumunii.   

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE