Strona główna Wiadomości październik 19 Technologia, która jest wsparciem dla restauracji
REKLAMA

Tylko u nas!

Technologia, która jest wsparciem dla restauracji

Horecanet.pl, 18 października 2016

Jak rozwojowo prowadzić restaurację? Jak zarządzać lokalem i być o krok przed konkurencją? Nie jest to łatwe, ale jak widzimy na rynku, możliwe do zrealizowania. Najważniejsze to zaplanować swoje działania i konsekwentnie je realizować przy wsparciu odpowiednich narzędzi.
 

Menadżer restauracji to osoba, która zajmuje się m.in. zarządzaniem restauracją, jej finansami, organizowanymi wydarzeniami i, co bardzo ważne, personelem. Do jego głównych obowiązków należy m.in. dbanie o miłą atmosferę wewnątrz zespołu, jak i w samej sali restauracji. Dodatkowo menadżer dba o wystrój i bieżący rozwój lokalu, co długofalowo buduje jego renomę.

Każdy lokal ma swoją specyfikę, a często funkcję menadżera pełni się w kilku lokalach jednocześnie. Powinna to być zatem osoba z doświadczeniem gastronomicznym i konkretną wiedzą, by zjednać sobie personel i wraz z nim budować lojalność gości.

Co jednak zrobić gdy menadżer ma na głowie masę obowiązków, kelnerzy tłum na sali, a klienci nie mają czasu?

Warto już teraz odpowiedzieć sobie na kilka pytań:
Czy…
Korzystasz w codziennym życiu z usprawnień IT?
Zależy Ci na dotarciu do różnych pokoleń?
Twój personel może pracować sprawniej?
Twoi goście mogą krócej czekać na obsłużenie?
Zdarzyło Ci się, że jeden kelner musi pracować za dwóch?
Twój lokal jest piętrowy lub ma zakamarki?
Lokal którym zarządzasz ma ogródek?
Przychodzą do Ciebie goście, którzy cenią sobie prywatność?
Chcesz wiedzieć jak obsługiwani są goście gdy Ciebie nie ma w lokalu?

Jeśli choć na jedno powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco to sygnał, że eKelner jest doskonałym rozwiązaniem również dla Ciebie. eKelner to narzędzie działające w dowolnej przeglądarce. Nie wymaga pobierania i instalacji, a korzystanie z niego jest intuicyjne i zwyczajnie przyjemne.

Co oferuje?
Menadżerom:
- wspiera zarządzanie i organizację pracy obsługi - Jest to możliwe dzięki panelowi dla restauracji, który kolejkuje zgłoszenia, informuje o nowych prośbach (kolorem i dźwiękiem), zapewnia elastyczne zarządzanie stolikami i sekcjami
- umożliwia prowadzenie wewnętrznych statystyk ruchu i zadowolenia klientów - Odpowiada za to moduł statystyk z podziałem na dni, miesiące, czas oczekiwania i oceny

Kelnerom:
- zapewnia wgląd w całą, nawet rozległą czy kilkupoziomową salę – możliwość obserwacji wszystkich dodanych w panelu restauracji stolików, otrzymywanie powiadomień o nowych zgłoszeniach
- ułatwia organizację czasu i sprawiedliwą obsługę – możliwość sprawdzenia panelu w dowolnym miejscu i czasie, a gości oczekujących najdłużej widać na pierwszym planie. Kontrola długości oczekiwania sprawia, że możliwe jest sprawdzenie ile czasu zyskuje się na inne czynności
- usprawnia wydawanie rachunków - kelner widzi przy zgłoszeniu jakim sposobem gość chce zapłacić
- aranżuje czas na inne zadania - w tym też na doradzenie i omówienie menu z gościem

Gościom:

- daje więcej przestrzeni i prywatności - gość zgłaszając korzystanie z eKelnera informuje o tym, że sam go poprosi o podejście
- oszczędza czas - przyspiesza podejście kelnera, czy poproszenie go o rachunek. Gość zgłasza swoją potrzebę w momencie jej zaistnienia
- zachęca gości do oceny, co wzmacnia pozytywny odbiór lokalu - gość widzi, ile czeka i jest informowany o właściwym czasie obsługi, może się za niego odwdzięczyć nie tylko napiwkiem, ale i pozytywną oceną

Czego nie zabiera?

eKelner nie został stworzony, aby kontakt z gościem ograniczyć czy rozleniwić personel - jego zadaniem jest wsparcie komunikacji i personelu!

Twórca eKelnera zaczyna jego wdrażanie od Śląska, z którego się wywodzi. Jest to firma z branży IT, co za tym idzie oferuje stały rozwój narzędzia, jak i wsparcie dla Partnerów.
eKelner powstał w oparciu o preferencje teamu firmy IT Systems. - Mała ilość wolnego czasu sprawia, że jesteśmy niecierpliwi! :) – mówi Prezes firmy Przemysław Wardowski. Jest to odpowiedź na potrzeby przebadanych przez firmę gości oraz rozwojowych menadżerów.

Narzędzie startuje z zapewnieniem promocyjnej ceny do końca października
WIĘCEJ O PRODUKCIE - www.ekelner.com.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE