Strona główna Wiadomości czerwiec Tydzień ze Smoothie Bowl w Organic Coffee
REKLAMA

Nowa oferta sieci

Tydzień ze Smoothie Bowl w Organic Coffee

Horecanet.pl, 19 czerwca 2017

Skoro wiosenno-letni czas oferuje nam tyle wspaniałych owoców i warzyw, to czemu z tego nie skorzystać? A jeśli, przy okazji, są ekologiczne, czyli bez chemii, pestycydów, niepryskane, może warto przygotować z nich coś naprawdę pysznego i zdrowego? Taka idea przyświeca właśnie kawiarniom Organic Coffee w Tygodniu ze Smoothie Bowl.

Autor:

Co to jest smoothie bowl? W skrócie – miska pełna zdrowia. Ulubiony koktajl owocowy lub owocowo-warzywny posypany bakaliami oraz owocami, które lubimy. Sycąca, przepyszna i pełna witamin propozycja na śniadanie, ale nie tylko. Dodatkowo, w naszych #ekomiskach znajdują się mixy superfoods Forever Beautiful i Chocolate Lover. Smoothie bowl kosztuje 18 zł.

19-25.06.2017 r. we wszystkich kawiarniach Organic Coffee & more będzie można samemu skomponować swojego własnego bowla. Jak to działa? Mechanizm akcji jest bardzo prosty:

1.    przyjdź do dowolnej kawiarni Organic Coffee & more
2.    wybierz jedno z 3 dostępnych smoothie
3.    dobierz ulubione owoce i bakalie
4.    odbierz zamówienie
5.    zrób zdjęcie i wrzuć na FB z hashtagiem #ekomiska, by wziąć udział w konkursie
6.    ciesz się smakiem swojego bowla

Autorzy zdjęć, które zbiorą największą ilość lajków, wygrywają vouchery na kawę do wykorzystania w kawiarniach OC. Rozwiązanie konkursu 30.06.2017 r. Więcej informacji na facebooku.

SUPPLIER OF THE YEAR 2017
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY
- kliknij po szczegóły -

Organic Coffee & more to rozwijająca się sieć kawiarni z żywnością ekologiczną certyfikowaną. We wszystkich kawiarniach można spróbować ekologicznych napojów: kaw, herbat, smoothie i koktajlów przygotowywanych ze świeżych warzyw i owoców na miejscu, lemoniad oraz świeżo wyciskanych soków. W menu znajdują się także pozycje śniadaniowe i lunchowe. Klienci mogą sprawdzić na miejscu ekologiczne certyfikaty dostawców. Innowacją jest oferowanie żywności ekologicznej, która w Polsce jest 2-3-krotnie droższa od konwencjonalnej, w normalnych, przystępnych cenach. Lokale sieci charakteryzują się oryginalnym, ciepłym wystrojem wnętrza – dominują naturalne materiały: drewno, kamień, cegła. Ekologiczny koncept widoczny jest we wszystkich sferach działania kawiarni, począwszy od obowiązkowej segregacji śmieci, a skończywszy na używaniu jednorazowych kubeczków oraz opakowań wykonanych z biodegradowalnego tworzywa PLA.
 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.