Strona główna Wiadomości 2014 TEKSTY W pogoni za nowoczesnością
REKLAMA

Technika i wyposażenie

W pogoni za nowoczesnością

Nowości Gastronomiczne – czerwiec, 14 lipca 2014

W ostatnich latach rekordy popularności biją rozwiązania dedykowane urządzeniom mobilnym. Rozwiązania chmurowe umożliwiły świadczenie usług za pośrednictwem Internetu, co sprawiło, że wdrażanie nowoczesnych technologii biznesowych stało się proste i tanie jak nigdy dotąd. Warto się zatem zastanowić, jak w nadchodzącym sezonie letnim wykorzystać te możliwości do budowania przewagi konkurencyjnej naszej restauracji.

Autor: Shutterstock

 
 

Komunikacja marketingowa w branży HoReCa nie jest prostą sprawą. Jeżeli nie jesteśmy siecią, to bardzo trudno eksploatować tradycyjne kanały takie jak: telewizja, radio czy outdoor bez ponoszenia kosztownych inwestycji związanych z promocją. W przypadku nowych mediów takich jak Facebook czy Twitter jest nieco łatwiej, jednak wykorzystywanie tych narzędzi do promowania biznesu wymaga wiedzy z zakresu ich funkcjonowania. Dlatego warto najpierw zgłębić ją na własną rękę bądź skorzystać z pomocy specjalistów.

Pozyskanie nowych klientów

Najistotniejszą kwestią w marketingowym wykorzystywaniu mediów społecznościowych jest przemyślany przekaz i systematyczność działań komunikacyjnych. Aby zachęcić klientów do odwiedzenia naszego lokalu, warto także pomyśleć o udostępnieniu sieci WiFi obecne na rynku rozwiązanie SocialWiFi pomoże przełożyć ten atut w skuteczną komunikację z klientami i budowanie z nimi stałej relacji. W WellServed jesteśmy świadomi tych kwestii, dlatego w sezonie letnim udostępnimy bezpłatne narzędzie marketingowe dla restauracji WellServedToday (www.WellServed.Today). Umożliwia ono prezentację dań dnia czy sezonowych specjałów użytkownikom poszukującym atrakcyjnych ofert w swojej aktualnej okolicy.

>>> Zapoznaj się z czerwcowym wydaniem „Nowości Gastronomicznych” w wersji elektronicznej

Aby goście powracali do naszego lokalu, kluczowe jest spełnienie bazowych wymagań takich jak oferta czy serwis. Są także dodatkowe czynniki motywujące, np. programy lojalnościowe, dzięki którym klienci mogą otrzymywać różne nagrody i bonusy za korzystanie z naszych usług. Na rynku jest wiele tego typu rozwiązań: od zbierania pieczątek, po programy typu cashb ack. Jednak decyzja o ich wprowadzeniu w naszej restauracji powinna być poprzedzona dokładną analizą oferty konkurencji. Będzie nam bowiem ciężko budować lojalność klientów, jeśli inne restauracje w okolicy będą im oferować takie same programy. Wówczas lepszym rozwiązaniem może okazać się program dedykowany tylko dla naszej firmy. W każdej z opcji należy jednak zadbać o to, by oferowane w programie nagrody były atrakcyjne dla klientów i możliwie unikatowe. Kiedy już systemowo zadbamy o regularność powracających klientów, nie możemy pozwolić na to, by nasza oferta im się „przejadła”. Tutaj z pomocą przychodzą systemy elektronicznego menu, które można modyfikować w dowolnym momencie bez konieczności przedruku karty dań.

Autorem artykułu jest Maksymilian Kuśmierek,
prezes WellServed

 

Cały artykuł dostępny jest w czerwcowym wydaniu „Nowości Gastronomicznych”

Wersja elektroniczna „Nowości Gastronomicznych”

Prenumerata „Nowości Gastronomicznych”

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE