Strona główna Wiadomości 11 Makro partnerem winnego poradnika
REKLAMA

Wsparcie dla HoReCa

Makro partnerem winnego poradnika

Horecanet.pl, 11 stycznia 2017

Wino. Praktyczny poradnik. Wine Folly to bestsellerowa nowość na rynku poradników dla amatorów i koneserów wina, stanowiąca książkową wersję nagradzanego wieloma prestiżowymi nagrodami serwisu winefolly.com. Partnerem wydania jest sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska.

Autor:

Wine Folly to lektura pełna praktycznych informacji na temat wina, przedstawionych w formie ilustracji i grafik. Książka wyróżniona została prestiżową nagrodą The Gourmand World Cookbook Awards w kategorii The Best Wine Book Translation.

Autorzy poradnika, Madeline Puckette i Justin Hammack, w przystępny sposób przekazują wiedzę z zakresu metod degustacji, serwowania, czy łączenia win z wybranymi potrawami. W książce zaprezentowane zostały m.in. mapy winiarskie oraz porady dla poszukiwaczy win i regionów powszechnie niedocenianych. Poradnik ukazał się nakładem oficyny wydawniczej Dream Books.

Partnerem wydania jest sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska zapewniająca zarówno szeroki asortyment, jak i fachowe porady i doradztwo w zakresie win. Na początku br. firma zainauguruje kolejną edycję ogólnopolskich wydarzeń z cyklu Szef dla Szefów, których tematem przewodnim będzie m.in. edukacja w dziedzinie win.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE - czasopismo restauratorów 
!!!ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA!!!
kliknij aby zapoznać się z numerem:
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2016

W ofercie Makro znajduje się ponad 1 tys, pozycji pochodzących z 20 krajów, m.in. Cloudy Bay (Nowa Zelandia), Torres (Hiszpania), Marani (Gruzja), Penfolds (Australia), M. Chapoutier (Francja) oraz polskie wina z Winnicy Płochockich i Winnicy Adoria. W Makro dostępna jest również na wyłączność szeroka selekcja ekskluzywnych win marki własnej oraz win bio. Wyjątkowym rozwiązaniem dla klientów z sektora gastronomicznego są wina typu BiB (Bag in Box), wyróżniające się dużym formatem i hermetycznym opakowaniem.

Dla swoich klientów sieć oferuje również kompleksową obsługę w zakresie doradztwa w zakresie m.in. indywidualnego doboru win do profilu lokalu gastronomicznego, czy układania karty win do istniejącego menu

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Dyrektor DeSilva o śniadaniach

Paweł Laskowski dyrektor gastronomii Hotele DeSilva

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.