Strona główna Wiadomości Właściciel hotelu BoniFaCio o inwestycjach
REKLAMA

Tylko u nas!

Właściciel hotelu BoniFaCio o inwestycjach

Horecanet.pl, 16 kwietnia 2018

Działający od połowy 2013 roku BoniFaCio SPA & Sport Resort właśnie został rozbudowany o nową część, którą mieliśmy okazję osobiście obejrzeć. O inwestycji, potrzebach gości, rynku oraz kolejnych planach rozmawiamy z Maciejem Szpotem, prezesem firmy BFC, będącej właścicielem obiektu.

Właściciel hotelu BoniFaCio o inwestycjach

Autor: MSz

Dlaczego zdecydował się Pan na rozbudowę hotelu?
Wybraliśmy bardzo trudny model biznesowy – stosunkowo niewielka liczba pokoi w odniesieniu do bardzo dużych powierzchni wspólnych. Naszym zdaniem ekskluzywność miejsca to właśnie ten element rozwiązań architektonicznych. Poczucie braku tłoku w spa, na basenie czy w restauracji jest dla mnie kluczowa.
Zdawaliśmy sobie sprawę, że hotel będzie miał większe potrzeby. Decyzja o rozbudowie podjęta była jeszcze w fazie budowy pierwotnej. Od początku założyliśmy realizację skrzydła i umieściliśmy ją w planach zagospodarowania terenu. Daliśmy sobie pięć lat by poznać potrzeby i zwyczaje gości, a następnie wzięliśmy je pod uwagę przy tworzeniu programu nowej inwestycji.

Co powstało w nowej części? Czy takie były oczekiwania gości?
Przede wszystkim nie spodziewaliśmy się takiego sukcesu części spa. Nasz dział beauty spa oraz gabinety masażu, od dawna wymagały więcej miejsca i profesjonalnych rozwiązań. Poza większą liczbą gabinetów postawiliśmy na stworzenie wyjątkowego miejsca tylko dla kobiet z solankowym basenem i saunami błotnymi. Teraz Panie po zabiegach mają wyjątkowe miejsce na odpoczynek i rytuały relaksacyjne.
Początkowy pomysł ekskluzywnej, mini sali fitness też się nie sprawdził. Potrzebna była przestrzeń i więcej możliwości ćwiczeń dla kobiet i mężczyzn. W nowym skrzydle powstała więc przestronna sala fitness z najnowszym sprzętem Technogym.
Wreszcie pokoje. Duża część naszych gości w ofercie weekendowej pragnie się odseparować od świata i jego codziennych odgłosów. Powstała więc część pokoi tylko dla dorosłych z przeznaczeniem dla tych, którzy korzystają z pakietów dla par lub dla przyjaciółek. Są to tylko pokoje jedno – lub dwuosobowe, bezpośrednio połączone z gabinetami spa.

Jak od otwarcia hotelu zmieniał się rynek hotelowy i wymagania gości?
Wiele z rozwiązań przewidzieliśmy i są to tendencje ponadczasowe. Generalnie wszystkie hotele, które nie mogą oprzeć się o destynacje (miasto, góry, morze itd.) muszą wypracować swoją charakterystykę, a następnie stworzyć wiarygodny powód do tego, by goście wybrali ich obiekt. Nie dość, że tę pracę trzeba wykonywać permanentnie, to jeszcze programy muszą bez przerwy ewoluować. Trzeba bardzo się starać, aby oferta spełniła swoją obietnicę. Jest to jedyny sposób by pozyskać lojalnego, powracającego gościa.
W ofercie weekendowej postawiliśmy na gości, którzy cenią sobie spokój, naturę, sport i rodzinność. Z biegiem czasu okazało się, że jest to duża grupa odbiorców, która ciągle rośnie. Pozyskaliśmy więc wielu stałych gości, którzy czują się u nas dobrze i chętnie wracają.

Jak według Pana obecnie kształtuje się branża w Polsce?
Powstaje wiele nowych, sieciowych hoteli miejskich, które są bardzo potrzebne. To, że przejmują je, bądź budują profesjonalne firmy jest absolutnie niezbędne i niezwykle ważne dla oceny branży hotelowej w Polsce. W najbliższych latach powstanie jeszcze wiele takich obiektów i będą się miały bardzo dobrze. Nisko natomiast oceniam jakość hoteli...

Cały wywiad publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY - MARZEC 2018

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel baru Woda Ognista o ofercie alkoholowej

Patryk Kowalski właściciel Woda Ognista

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE