Strona główna Wiadomości Właściciel hotelu BoniFaCio o inwestycjach
REKLAMA

Tylko u nas!

Właściciel hotelu BoniFaCio o inwestycjach

Horecanet.pl, 16 kwietnia 2018

Działający od połowy 2013 roku BoniFaCio SPA & Sport Resort właśnie został rozbudowany o nową część, którą mieliśmy okazję osobiście obejrzeć. O inwestycji, potrzebach gości, rynku oraz kolejnych planach rozmawiamy z Maciejem Szpotem, prezesem firmy BFC, będącej właścicielem obiektu.

Właściciel hotelu BoniFaCio o inwestycjach

Autor: MSz

Dlaczego zdecydował się Pan na rozbudowę hotelu?
Wybraliśmy bardzo trudny model biznesowy – stosunkowo niewielka liczba pokoi w odniesieniu do bardzo dużych powierzchni wspólnych. Naszym zdaniem ekskluzywność miejsca to właśnie ten element rozwiązań architektonicznych. Poczucie braku tłoku w spa, na basenie czy w restauracji jest dla mnie kluczowa.
Zdawaliśmy sobie sprawę, że hotel będzie miał większe potrzeby. Decyzja o rozbudowie podjęta była jeszcze w fazie budowy pierwotnej. Od początku założyliśmy realizację skrzydła i umieściliśmy ją w planach zagospodarowania terenu. Daliśmy sobie pięć lat by poznać potrzeby i zwyczaje gości, a następnie wzięliśmy je pod uwagę przy tworzeniu programu nowej inwestycji.

Co powstało w nowej części? Czy takie były oczekiwania gości?
Przede wszystkim nie spodziewaliśmy się takiego sukcesu części spa. Nasz dział beauty spa oraz gabinety masażu, od dawna wymagały więcej miejsca i profesjonalnych rozwiązań. Poza większą liczbą gabinetów postawiliśmy na stworzenie wyjątkowego miejsca tylko dla kobiet z solankowym basenem i saunami błotnymi. Teraz Panie po zabiegach mają wyjątkowe miejsce na odpoczynek i rytuały relaksacyjne.
Początkowy pomysł ekskluzywnej, mini sali fitness też się nie sprawdził. Potrzebna była przestrzeń i więcej możliwości ćwiczeń dla kobiet i mężczyzn. W nowym skrzydle powstała więc przestronna sala fitness z najnowszym sprzętem Technogym.
Wreszcie pokoje. Duża część naszych gości w ofercie weekendowej pragnie się odseparować od świata i jego codziennych odgłosów. Powstała więc część pokoi tylko dla dorosłych z przeznaczeniem dla tych, którzy korzystają z pakietów dla par lub dla przyjaciółek. Są to tylko pokoje jedno – lub dwuosobowe, bezpośrednio połączone z gabinetami spa.

Jak od otwarcia hotelu zmieniał się rynek hotelowy i wymagania gości?
Wiele z rozwiązań przewidzieliśmy i są to tendencje ponadczasowe. Generalnie wszystkie hotele, które nie mogą oprzeć się o destynacje (miasto, góry, morze itd.) muszą wypracować swoją charakterystykę, a następnie stworzyć wiarygodny powód do tego, by goście wybrali ich obiekt. Nie dość, że tę pracę trzeba wykonywać permanentnie, to jeszcze programy muszą bez przerwy ewoluować. Trzeba bardzo się starać, aby oferta spełniła swoją obietnicę. Jest to jedyny sposób by pozyskać lojalnego, powracającego gościa.
W ofercie weekendowej postawiliśmy na gości, którzy cenią sobie spokój, naturę, sport i rodzinność. Z biegiem czasu okazało się, że jest to duża grupa odbiorców, która ciągle rośnie. Pozyskaliśmy więc wielu stałych gości, którzy czują się u nas dobrze i chętnie wracają.

Jak według Pana obecnie kształtuje się branża w Polsce?
Powstaje wiele nowych, sieciowych hoteli miejskich, które są bardzo potrzebne. To, że przejmują je, bądź budują profesjonalne firmy jest absolutnie niezbędne i niezwykle ważne dla oceny branży hotelowej w Polsce. W najbliższych latach powstanie jeszcze wiele takich obiektów i będą się miały bardzo dobrze. Nisko natomiast oceniam jakość hoteli...

Cały wywiad publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY - MARZEC 2018

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Silver tsunami - nowa grupa gości hoteli

Robert Moskwa dyrektor marketingu i sprzedaży Uzdrowisko Konstancin-Zdrój

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.