Strona główna Wiadomości lipiec Właściciel marki LUVA Sponsorem Strategicznym Profit Hotel
REKLAMA

Najważniejsze wydarzenie branży hotelarskiej

Właściciel marki LUVA Sponsorem Strategicznym Profit Hotel

Horecanet.pl, 11 lipca 2018

Marka obecna na rynku od 1933 roku, znajdująca się w portfolio polskiej, rodzinnej firmy JaguarGift, prowadzonej przez Tomasza Chwiłowicza, została Sponsorem Strategicznym najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy - XIII Forum Profit Hotel 2018. Wydarzenie odbędzie się 12 grudnia w Marriott Warsaw Hotel.

Właściciel marki LUVA Sponsorem Strategicznym Forum Profit Hotel 2018

Autor: Horecanet

Funkcjonowanie rodzinnego biznesu rozpoczęło się trzy pokolenia wcześniej, gdy w 1933 roku 19-letni Stefan Chwiłowicz - dziadek obecnego właściciela firmy, ukończył termin u mistrza rymarskiego. Jeszcze w tym samym roku Stefan rozpoczął samodzielną pracę. Jedynym dostępnym środkiem transportu - rowerem, odwiedzał gospodarstwa, w których dokonywał drobnych napraw uprzęży dla koni. W kolejnych latach stać go było już na to, by zakupić niezbędne narzędzia i w budynkach gospodarczych we wsi Ostrowąż, otworzyć zakład produkujący owe uprzęże. Początkowo zatrudnionych było jedynie kilku pracowników.

Technologia nie była skomplikowana, jednak wymagała rzemieślniczej precyzji. Uprzęże szyte były ręcznie w drewnianych ławkach przy pomocy szydła i dratwy, potem sprzedawane na targowiskach wiejskich gospodarzom uprawiającym rolę końmi. Fachu rymarskiego od Stefana uczył się Franciszek, a od niego jego syn Tomasz. Na przestrzeni lat, w miarę jak zmieniał się obraz wsi, a konie były zastępowane przez ciągniki, Franciszek szukając nowych rynków zbytu, rozpoczął produkcję galanterii skórzanej: portfeli, teczek, różnego rodzaju etui, które dostarczał do sklepów i hurtowni . Tak, jak w polu maszyny zastąpiły konie, tak w zakładzie pojawiły się maszyny elektryczne, zastępując ławki do ręcznego szycia uprzęży.

Ważnym momentem w rozwoju firmy było opracowanie przez nią w latach 80-tych technologii produkcji skórzanego tłoka do pompek, który dzięki umowie z fabryką rowerów ROMET znalazł się w każdej polskiej pompce do roweru czy samochodu. Denominacja złotego, która nastąpiła w latach 90-tych dała polskim rzemieślnikom prezent w postaci popytu na setki tysięcy skórzanych podkówek i portfeli do monet. Śmiało można rzec, że życie firmy przez dziesiątki lat związane było z potrzebami i
historią kraju.

Na przestrzeni lat podmiot gospodarczy się zmieniał, lecz rodzinna tradycja i pasja do skórzanego rzemiosła pozostała niezmienna.

- Gdy rówieśnicy bawili się w piaskownicy, ja będąc dzieckiem bawiłem się skrawkami skór w warsztacie mojego ojca, doskonale pamiętam ten piękny zapach skóry, nie potrafiłabym robić nic innego - mówi Tomasz Chwiłowicz.

Współcześnie prowadzona przez niego firma zajmuje się produkcją galanterii skórzanej własnej marki Persona, którą sprzedaje jako biznesowe upominki klasy premium. Firma została wielokrotnie nagrodzona jako najlepszy producent branży reklamowej, a jej produkty corocznie wyróżniane są podczas targów branżowych. Aktualnie JaguarGift obecny jest na wszystkich rynkach europejskich, wciąż poszukuje nowatorskich i oryginalnych pomysłów, patentując opracowane przez siebie wzory. Oprócz produkcji pod własna marką, firma od lat wytwarza również produkty dla innych marek.

Dostrzegając potencjał branży HoReCa, od jednego ze swoich niemieckich klientów nabyła markę kart menu LUVA. Przykład ten pokazuje, jak mogą się rozwijać polskie rodzinne przedsiębiorstwa, bez kompleksów znajdując dla siebie miejsce na europejskim rynku. - Wierzymy, że nasza pasja do tworzenia pięknych i praktycznych przedmiotów ze skóry, zaowocuje produktami, które będą przez klientów podziwiane i pożądane - podsumowuje Tomasz Chwiłowicz.
 

TEGOROCZNA EDYCJA FORUM PROFIT HOTEL
12 GRUDNIA, MARRIOTT WARSAW HOTEL!

Już wkrótce na zaktualizowanej stronie internetowej odnajdą Państwo wszelkie szczegóły oraz program tegorocznego wydarzenia. Tymczasem serdecznie zapraszamy już dostawców i zainteresowanych hotelarzy do potwierdzania udziału oraz współpracy podczas trzynastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania właścicieli obiektów niezależnych, sieci hotelarskich oraz kupców i dostawców.

Ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz Kupców z niezależnych obiektów i sieci cieszy się każda edycja najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy. To tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele oraz wybitni praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w swoim ulubionym wydarzeniu. Już po raz siódmy na zakończenie Forum Profit Hotel, podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Profit Hotel Awards 2018 i po raz drugi - Supplier of the Year 2018.

- To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki trzynastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie hotelarskie w tym kraju - mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
 

!!! UWAGA !!!
Tylko teraz najniższe ceny dla Sponsorów i Wystawców
oraz najlepsze lokalizacje stoisk!


Jeżeli Państwa firmie zależy więc na:
• udziale w BUSINESS SPEED DATING - serii bezpośrednich spotkań na
  temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
• realnej możliwości pozyskania KONTRAKTÓW ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
   - właścicieli niezależnych hoteli i obiektów noclegowych
   - prezesów, członków zarządów sieci hotelarskich,
   - menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.;
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży.

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub rejestracji uczestnictwa.

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B - media efektywnej komunikacji - właściciel czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.

Kontakt - BROG B2B
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel baru Woda Ognista o ofercie alkoholowej

Patryk Kowalski właściciel Woda Ognista

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE