Strona główna Wiadomości Zdrojowa Hotels w Świnoujskiej Organizacji Turystycznej
REKLAMA

Lokalne działania sieci

Zdrojowa Hotels w Świnoujskiej Organizacji Turystycznej

Horecanet.pl, 13 listopada 2017

Rodzima sieć hotelarska Zdrojowa Hotels przystąpiła do Świnoujskiej Organizacji Turystycznej (ŚOT). Podmioty zamierzają razem promować Świnoujście jako miejsce atrakcyjne i konkurencyjne pod względem turystycznym zarówno w kraju, jak i za granicą.

Autor: ZH

Wspólnym celem ŚOT i Zdrojowa Hotels jest dążenie do zwiększenia liczby turystów odwiedzających kurort oraz integracja środowisk związanych z branżą turystyczną i samorządem terytorialnym. „Wianem” Zdrojowej jest 400 pokoi z ponad 800 miejscami noclegowymi, 1 000-metrowa powierzchnia konferencyjna oraz długo oczekiwany w mieście aquapark. A Świnoujście to uznany kurort mający wiele do zaoferowania turystom – nie tylko piękną plażę, ale też rezerwaty przyrody, infrastrukturę sportowo-rekreacyjną oraz szeroką ofertę kulturalną. 

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2017

– Chcielibyśmy stać się częścią społeczności miasta i wspólnie je rozwijać, a także w pełni korzystać z doświadczenia lokalnych hotelarzy, a to umożliwi nam Świnoujska Organizacja Turystyczna – mówi Kinga Łata, dyrektor operacyjna sieci Zdrojowa Hotels. – Nie zapominajmy, że Zachodniopomorskie udziela najwięcej noclegów w Polsce, a prężnie działające organizacje i ich zaangażowani członkowie pomagają w pełni wykorzystać potencjał regionu – podkreśla.

Grupa posiada obecnie dziewięć obiektów położonych na Pomorzu Zachodnim – w Świnoujściu, Kołobrzegu i Ustroniu Morskim. W mieście położonym na 44 wyspach sieć otworzyła w lipcu 2017 r. pierwszy pięciogwiazdkowy hotel Radisson Blu Resort oferujący 340 luksusowych pokoi z widokiem na morze. W kompleksie znajduje się też Baltic Park Molo Aquapark z pierwszą w Polsce sztuczną falą do surfingu. Hotel może się też pochwalić największą nad Bałtykiem salą balową Pomerania –  co daje szansę na rozwój biznesu konferencyjnego w mieście.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Szef kuchni Hotelu Mikołajki o menu na zimę

Tomasz Milewski szef kuchni Hotel Mikołajki

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.