Strona główna Wiadomości 11 Źle dobrany system to komplikacje
REKLAMA

Tylko u nas!

Źle dobrany system to komplikacje

Horecanet.pl, 11 stycznia 2017

Planując otwarcie restauracji najczęściej wybór systemu sprzedaży zostawiamy na koniec, licząc na doświadczenie zatrudnionego menedżera. Taka droga skutkuje często wyborem systemu, który jest mu znany, ale nie zawsze zgodny z typem prowadzonego przez nas lokalu.

Autor:

W dobie dużej konkurencyjności na rynku usług restauracyjnych, odpowiednie przygotowanie systemu sprzedaży, wraz z całym dodatkowym osprzętem informatycznym, pozwoli nam, nie tylko należycie obsłużyć gościa, ale również zebrać, przetworzyć i zanalizować dane sprzedażowe tak, aby wspomóc zarządzanie naszym obiektem. System sprzedaży ma też ułatwić pracę sprzedającego, nie tylko kelnera czy barmana, ale osób sprzedających nasze usługi na zewnątrz.

Źle dobrany system sprzedaży, powoduje komplikacje związane z obsługą, trudnością wykonania operacji na systemie, brakiem informacji dodatkowych, opóźnieniem zamówień itd. Sytuacje takie, szczególnie kiedy pracownik musi wezwać przełożonego do wykonania danej operacji w systemie, powodują jego frustrację, którą, niestety, najczęściej odreagowuje na gościu. Tak obsłużony gość do naszej restauracji już nie powróci, chyba że nasz obiekt jest jedynym w mieście. Nawet taka sytuacja nie zwalnia od dbania o jakość świadczonych przez nas usług, w dobie Internetu wieści szybko się rozprzestrzeniają, a brak gościa to „śmierć” restauracji. Co chcemy osiągnąć? Jaka restauracja? – to pierwsze pytania, na które trzeba sobie odpowiedzieć. Nie ma systemu uniwersalnego. To, co dobre dla restauracji typu fast food nie sprawdzi się w klasycznej restauracji typu fine dining. Inne potrzeby ma pizzeria, a inne restauracja hotelowa.

Cały teskt publikujemy w:
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE - czasopismo restauratorów 
!!!ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA!!!
kliknij aby zapoznać się z numerem:
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2016


 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE