Strona główna Wiadomości 11 Źle dobrany system to komplikacje
REKLAMA

Tylko u nas!

Źle dobrany system to komplikacje

Horecanet.pl, 11 stycznia 2017

Planując otwarcie restauracji najczęściej wybór systemu sprzedaży zostawiamy na koniec, licząc na doświadczenie zatrudnionego menedżera. Taka droga skutkuje często wyborem systemu, który jest mu znany, ale nie zawsze zgodny z typem prowadzonego przez nas lokalu.

Autor:

W dobie dużej konkurencyjności na rynku usług restauracyjnych, odpowiednie przygotowanie systemu sprzedaży, wraz z całym dodatkowym osprzętem informatycznym, pozwoli nam, nie tylko należycie obsłużyć gościa, ale również zebrać, przetworzyć i zanalizować dane sprzedażowe tak, aby wspomóc zarządzanie naszym obiektem. System sprzedaży ma też ułatwić pracę sprzedającego, nie tylko kelnera czy barmana, ale osób sprzedających nasze usługi na zewnątrz.

Źle dobrany system sprzedaży, powoduje komplikacje związane z obsługą, trudnością wykonania operacji na systemie, brakiem informacji dodatkowych, opóźnieniem zamówień itd. Sytuacje takie, szczególnie kiedy pracownik musi wezwać przełożonego do wykonania danej operacji w systemie, powodują jego frustrację, którą, niestety, najczęściej odreagowuje na gościu. Tak obsłużony gość do naszej restauracji już nie powróci, chyba że nasz obiekt jest jedynym w mieście. Nawet taka sytuacja nie zwalnia od dbania o jakość świadczonych przez nas usług, w dobie Internetu wieści szybko się rozprzestrzeniają, a brak gościa to „śmierć” restauracji. Co chcemy osiągnąć? Jaka restauracja? – to pierwsze pytania, na które trzeba sobie odpowiedzieć. Nie ma systemu uniwersalnego. To, co dobre dla restauracji typu fast food nie sprawdzi się w klasycznej restauracji typu fine dining. Inne potrzeby ma pizzeria, a inne restauracja hotelowa.

Cały teskt publikujemy w:
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE - czasopismo restauratorów 
!!!ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA!!!
kliknij aby zapoznać się z numerem:
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2016


 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.