Strona główna Wiadomości Zmiany personalne w Domu Wódki
REKLAMA

Nowa osoba w zespole

Zmiany personalne w Domu Wódki

Horecanet.pl, 9 kwietnia 2018

Z końcem marca br. współpracę z Domem Wódki podjęła Joanna Turczyk. Jej głównym zadaniem będzie koordynowanie działań marketingowych związanych z budowaniem marki oraz współpraca z mediami.

Autor:

Dom Wódki to unikalny koncept dedykowany wódce, który dotyczy zarówno dokumentowania jej tradycji w pierwszym w Polsce Muzeum Wódki jak i tworzenia wyjątkowego doświadczenia na bazie food pairingu w restauracji Elixir. Istotnym działaniem wspierającym jest Festiwal Wódki i Zakąski obejmujący wszystkie obszary projektu. Twórcą i współwłaścicielem Domu Wódki jest zanany restaurator Piotr Popiński z Good Food Concept.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW

link do aktualnego numeru
LUTY - MARZEC 2018

Joanna Turczyk ma bogate doświadczenie w zarządzaniu markami premium sektora FMCG zdobytym m.in. w Nestle z marką Nespresso, gdzie realizowała również projekty w sektorze HoReCa, a wśród nich autorski projekt Poland Restaurant Forum by Nespresso, Philip Morris (Marlboro, IQOS), czy CEDC (marki: Metaxa, Grant’s, Remy Martin). Jest absolwentką Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Silver tsunami - nowa grupa gości hoteli

Robert Moskwa dyrektor marketingu i sprzedaży Uzdrowisko Konstancin-Zdrój

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.