Accor zmienia program lojalnościowy

Udostępnij artykuł
Przekształci się w pełni zintegrowaną, globalną platformę obejmującą nagrody, usługi i doświadczenia w całym ekosystemie usług Accor. Wszystko to powstało z myślą o zapewnieniu członkom programu jeszcze większych wartości w życiu codziennym, niezależnie od tego, czy są w pracy, w domu, czy cieszą się czasem wolnym.

Nowy program lojalnościowy będzie rozpoznawał i rozumiał potrzeby gości, dbał o nich, komunikował się z nimi oraz nagradzał ich jak nigdy wcześniej, umożliwiając dostęp do ALL. Program otworzy swoim członkom drzwi do wyjątkowego i kultowego portfolio ponad 30 marek hotelowych, a także szerokiej kolekcji barów, restauracji, klubów i niezapomnianych, bezcennych wrażeń. Program zostanie wdrożony za pomocą nowej aplikacji oraz strony internetowej, umożliwiającej członkom mobilny dostęp do świata Accor.

Obietnica złożona gościom w nowym programie lojalnościowym dotyczy następujących czterech strategicznych obszarów:

  • Wprowadzenie nowego statusu premium, by nagrodzić najbardziej lojalnych członków programu.
  • Wzbogacenie korzyści zgodnie z naszą strategią rozszerzonej gościnności.
  • Połączenie doświadczeń z całego świata umożliwiające zdobywanie i korzystanie z punktów w najszerszej gamie marek w branży oraz nowa aplikacja cyfrowa zapewniająca dostęp do programu w pracy, w domu i w czasie wolnym.
  • Partnerstwo i doświadczenie

Dzięki partnerstwu, program ALL wykracza daleko poza pobyt hotelowy i może być obecny w życiu członków programu zarówno w trakcie podróży, jak i w ich życiu codziennym. Obszerne badania pokazały, że dla członków naszego programu lojalnościowego najistotniejszALL e są trzy obszary: rozrywka, gastronomia oraz gotowanie i sport.

W związku z powyższym, Accor poinformował o połączeniu sił z trzema głównymi partnerami:

  • Rozszerzenie współpracy z AEG (poza AccorHotels Arena) o miejsca premium, zapewniające ponad 60 tys. biletów i prywatne apartamenty dla członków naszego programu lojalnościowego w Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie.

AEG jest wiodącą na świecie firmą w branży sportowo-rozrywkowej z ponad 100 milionami gości rocznie, dostarczającą innowacyjnych rozwiązań, które inspirują m.in. sportowców, artystów i fanów.

  • Podpisanie nowej umowy partnerskiej z IMG, która umożliwi najlepszym członkom naszego programu lojalnościowego dostęp do spotkań kulinarnych i lekcji gotowania prowadzonych przez mistrzów kuchni. Począwszy od 2020 roku, nasi członkowie będą mogli uczestniczyć w najlepszych festiwalach smaków w Londynie, Paryżu, Sao Paulo, Hong Kongu i Toronto. Planowane jest także rozszerzanie partnerstwa na nowe miasta w okresie najbliższych trzech lat.

IMG jest globalną firmą prowadzącą działalność w ponad 30 krajach w dziedzinach związanych ze sportem, mediami, modą, a także doświadczeniami kulinarnymi.

  • Zawarcie wieloletniej umowy partnerskiej pomiędzy Grupą Accor i klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. ALL (Accor Live Limitless) – nowa platforma lojalnościowa Accor, staje się Głównym Partnerem i oficjalnym sponsorem koszulek klubu począwszy od sezonu 2019/2020. To partnerstwo połączy najszybciej rozwijający się klub piłkarski na świecie z globalnym i pionierskim liderem w branży hotelarskiej ­- łącząc 265 milionów gości hoteli Accor z 395 milionami kibiców śledzących działalność klubu i zawodników w mediach społecznościowych na całym świecie! Rosnąca popularność klubu Paris Saint-Germain, wyjątkowe lifestylowe podejście i doceniana na świecie umiejętność inspirowania zarówno kibiców, jak i partnerów, znakomicie pasuje do nowego programu lojalnościowego grupy Accor, którego celem jest zapewnienie niezwykłych wrażeń obecnym i przyszłym członkom programu ALL.

ALL będzie programem lojalnościowym integrującym nagrody, usługi i wrażenia w całym „ekosystemie” usług Accor, w tym w 4,8 tys. hotelach działających na całym świecie w ramach niezwykłego portfolio globalnych marek takich jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure i Ibis.  Aby odzwierciedlić ambicje grupy, by angażować gości w ich codziennym życiu i ukazać wysoką jakość portfolio marek, Accor wprowadził nowy wizualny styl kategorii premium, w tym nowe logo firmy. Dwie odrębne marki, Accor i ALL, będą wykorzystywały ten sam znak w postaci monogramu „A”, który symbolizuje doskonałość grupy i który łączy literę A z bernache (gęś), która jest historycznym znakiem grupy.

Te ambitne inicjatywy mają na celu zwiększenie globalnej widoczności marek Grupy Accor, w celu wzmocnienia efektywności naszych sieci dystrybucyjnych i zaoferowania gościom atrakcyjnego i jedynego w swoim rodzaju programu lojalnościowego w branży.

By wesprzeć te inicjatywy, grupa zainwestuje 225 mln euro uzyskanych z projektu Booster, polegającego na wydzieleniu z Accor spółki HotelInvest (zarządzającej nieruchomościami), a następnie sprzedaży większościowego w niej udziału za 4,8 mld euro. Celem finansowym nowego programu ALL jest wypracowanie 75 mln euro nadwyżki operacyjnej brutto rocznie w perspektywie średnioterminowej.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.02.2019
Aktualizacja: 26.02.2019