Akcja charytatywna „Hotele z sercem – Ratujemy dzielnego Sebastianka”

Udostępnij artykuł
„Hotele z sercem – Ratujemy dzielnego Sebastianka” – rozpoczyna się charytatywna aukcja voucherów, z których dochód przeznaczony będzie na operację małego Sebastiana z Buska-Zdroju.

Serce małego chłopca jest bardzo skomplikowane i złożone z kilku wad. Największy problem to brak połączenia serca z płucami. Sebastian przeszedł już w Polsce trzy operacje, gdzie stworzono sztuczne połączenie, ale to staje się zbyt małe i z czasem przestanie funkcjonować. Ważący obecnie 17 kg chłopczyk w momencie przekroczenia 20 kg będzie miał bardzo poważne komplikacje, dlatego konieczna jest natychmiastowa operacja w Stanach Zjednoczonych, której koszt to dwa miliony złotych.

Busko-Zdrój, rodzinne miasto chłopca wzięło sprawy w swoje ręce, dzięki zorganizowanym akcjom udało się zebrać już prawie połowę kwoty. Jednym z miejsc, gdzie można dorzucić się do puszki Sebastiana jest specjalne stworzona aukcja na facebboku, gdzie każdy może wystawić przedmiot, a wylicytowana kwota trafia na konto Fundacji SięPomaga – dla Sebastiana Trepińskiego.

Kolejna akcja to wielka aukcja pobytów w prestiżowych Hotelach w Polsce.

W zaledwie kilka godzin od zainicjowania akcji, swój udział już potwierdziły Hotele:

  • In Between Hotel, Lublin
  • DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center
  • Hampton by Hilton Kraków
  • Hampton by Hilton Warsaw Mokotów

Partnerem medialnym akcji jest portal MeetingPlanner.pl

Każdy może przystąpić do aukcji:
www.facebook.com/groups/2045434988825524/

Organizatorzy są już w trakcie kolejnych rozmów i liczą, że lista Hoteli wkrótce się powiększy. Chętne Hotele zapraszamy do współpracy – koordynatorem akcji jest Kamil Maciąg, kamil.maciag@wp.pl

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.05.2019
Aktualizacja: 08.05.2019