Amerykański dziennikarz odkrywa ukryte sekrety Krakowa z Vienna House

Udostępnij artykuł
W najnowszej produkcji Kult America wędruje szlakiem najciekawszych miejscówek Krakowa. Amerykański dziennikarz Ryan Socash odwiedził każdą dzielnicę królewskiego miasta i prezentuje nieoczywiste atrakcje zainspirowany przez Vienna House.

Kraków to nie tylko Sukiennice, Wawel i Smok Wawelski. Każda dzielnica miasta kryje w sobie turystyczne perełki, które warto zwiedzać, schodząc z utartej, turystycznej ścieżki. Przejazd Młynówką Królewską do Bronowic, współczesna architektura, murale i XIX-wieczne pozostałości fortu Lubicz w okolicach Ronda Mogilskiego to tylko niektóre z nich. Ekipa Kult America trafiła też do starych austro-węgierskich fortów w Swoszowicach, galerii rzeźby w Parku Decjusza w Zwierzyńcu, smoka w Bieńczycach, schronu w Nowej Hucie. W najnowszym odcinku vloga nie mogło też zabraknąć kulinarnych eksploracji i rekomendacji – od tych najbardziej oczywistych jak bajgle, przez modne food trucki na Kazimierzu po wyrafinowaną kuchnię w Vienna House. Ryan odwiedził oba hotele sieci w Krakowie – Vienna House Easy Cracow i Vienna House Andel’s Cracow, gdzie przetestował również kalifornijską kuchnię w restauracji Mavericks Cracow.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Kraków to miasto, po którym można wędrować bez końca. Naznaczony zabytkami i historią, ale jednocześnie żywy, pełen świetnych ludzi, upajający klimatem, uwodzący smakami, pełen nieoczekiwanych zakamarków – podsumowuje Ryan Socash.

Celem produkcji było pokazanie krakowskich miejsc magicznych i atrakcji, tych nieoczywistych, leżących poza Starym Miastem.  Dzięki zestawieniu zdjęć ze wszystkich dzielnic, możemy spojrzeć na Kraków jako miasto wielu odcieni – wielkiej historii, ale też ekscytującej nowoczesności.

Odcinek Kult America pt. „Kraków” powstał we współpracy z Vienna House, siecią hoteli, która inspiruje do nieustannego okrywania i poznawania ukrytych sekretów miast. To już drugi ich wspólny projekt. Pierwszy prezentował nieoczywiste atrakcje Warszawy, z biznesowo-lifestyle’owym Vienna House Mokotow Warsaw.

Kult America (ponad 14 mln. wyświetleń) to autorski, anglojęzyczny program Ryana Socasha, amerykańskiego dziennikarza zakochanego w Polsce. Od lat przygląda się on przemianom w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, opowiada o historii, rozwoju ekonomicznym i społecznym w regionie. W Krakowie zaczynała się jego polska przygoda, a teraz bardzo lubi wracać do tego miasta.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.10.2019
Aktualizacja: 03.10.2019