AmRest i Stava rozwijają strategiczną współpracę

Udostępnij nas na:
Jeden z wiodących operatorów europejskiego rynku gastronomicznego oraz pierwsza gastro-kurierska franczyza w Europie postanowiły zintegrować swoje systemy informatyczne. Dzięki temu goście restauracji KFC, Pizza Hut i Burger King, z których dowozy realizuje Stava dostaną swoje zamówienia jeszcze sprawniej. Dla operatorów tych lokali oznacza to szybszy i łatwiejszy proces logistyczny.

Stava i AmRest rozwijają strategiczną współpracę w zakresie dowozów posiłków z restauracji sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King. Jej kluczowym elementem jest pierwsza na polskim rynku integracja systemów informatycznych podmiotów z grupy AmRest z systemem firmy zewnętrznej. Zamówienia składane przez gości tych restauracji będą automatycznie trafiały do systemu dyspozytorskiego sieci gastro-kurierskiej. Uproszczone oraz zautomatyzowane zostaną również procesy administracyjne i księgowe. Dzięki temu, goście restauracji z grupy AmRest otrzymają swoje zamówienia jeszcze szybciej.

– Integracja naszego systemu z systemami podmiotów z grupy AmRest przyniesie wiele korzyści operatorom restauracji z sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King. Celem Stava jest rozwijanie biznesu naszych partnerów poprzez dostawy posiłków i dzięki tej integracji możemy robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

Dzięki strategicznej współpracy ze Stava, wzrośnie liczba restauracji z sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King, które oferują swoim klientom zamawianie posiłków z dostawą do domu czy biura. Gastro-kurierzy Stava będą także realizować dowozy z lokali wspomnianych sieci, z których dostarczano dania już wcześniej.

– Segment delivery to jeden z kluczowych filarów dynamicznego rozwoju AmRest. Już teraz nasza usługa dostawy dostępna jest w ponad 250 restauracjach KFC, Pizza Hut oraz Burger King, dzięki czemu pokrywamy 80 proc. obszaru miast, w których funkcjonujemy. Konsekwentnie poszerzamy naszą skalę i właśnie dzięki tej współpracy jeszcze większa liczba klientów będzie mogła cieszyć się z ich ulubionych posiłków w swoim domu – mówi Krystian Kwiatkowski, operational delivery director w AmRest.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.