Andrzej Smoliński w zespole Crowne Plaza i Holiday Inn Express Warsaw – The HUB

Udostępnij artykuł
Z początkiem przyszłego roku obejmie stanowisko dyrektora działu sprzedaży korporacyjnej w nowo powstającym kompleksie Crowne Plaza i Holiday Inn Express Warsaw – The HUB. Andrzej Smoliński obecnie związany jest z Legend Hotels.

Andrzej Smoliński, hotelarz z ponad dwudziestoletnim stażem, posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji sprzedażowych na rynku korporacyjnym i MICE. Do grudnia 2018 roku, przez 10 lat, pełnił rolę Senior Sales Managera w Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Później związał się z Legend Hotels jako Country Sales Manager. W życiu prywatnym jest pasjonatem sportu, historii, sztuki filmowej i teatru.

The Warsaw HUB powstaje w najdynamiczniej rozwijającej się części Warszawy, tuż przy rondzie Daszyńskiego na Woli. W ramach biznesowego kompleksu powstają trzy budynki wysokościowe: hotelowy i dwa biurowe, połączone wspólną, pięciokondygnacyjną podstawą, w której znajdą się powierzchnie handlowo-usługowe, konferencyjne i coworkingowe.

W budynku A znajdą się dwa renomowane hotele należące do największej sieci hotelarskiej na świecie – InterContinental Hotels Group: Holiday Inn Express oraz pierwszy w Polsce Crowne Plaza. Oba zajmą łącznie 21 tys. mkw. oraz zapewnią 430 komfortowych pokoi i apartamentów. Crowne Plaza swoim gościom zaoferuje 212 pokoi i apartamentów, z kolei Holiday Inn Express będzie ich mieć 218. W listopadzie 2017 roku Ghelamco podpisało z IHG umowę na zarządzanie obiema markami tego operatora.

Hotelowa wieża będzie posiadać też inne, ogólnodostępne usługi. Na przeszklonym parterze, obok holu recepcyjnego, znajdzie się kawiarnia ze strefą pracy i wypoczynku, a na 22. kondygnacji efektowny sky bar z tarasem, skąd roztaczać się będzie widok na centrum Warszawy. Na pierwszym i drugim piętrze powstaną z kolei modnie urządzone restauracje hotelowe ze stolikami na około 270 gości.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.10.2019
Aktualizacja: 30.10.2019