a&o Hostels otworzy pierwszy obiekt w Polsce

Udostępnij artykuł
Dzięki pierwszemu hostelowi w stolicy Polski, berlińska grupa budżetowa a&o rozszerzy swoje portfolio do 35 obiektów, 22 miast i siedmiu krajów. Dawny biurowiec w centralnej dzielnicy Wola zaoferuje w trzecim kwartale 2019 r. ponad 200 pokoi i 600 łóżek. Chief Investment Officer a&o Henri Wilmes dodaje: – Nasz obiekt będzie największym markowym hostelem w Warszawie.

Ośmiokondygnacyjny dawny biurowiec na zachód od centrum miasta, w dzielnicy Wola, położony jest zaledwie około dziesięciu minut drogi od dworca kolejowego, Starego Miasta czy słynnego targu spożywczego „Hala Koszyki”. W ten sposób budynek spełnia „podstawowe kryteria naszych obiektów”, wyjaśnia Wilmes – „bardzo dobra dostępność, bliskość centrum i jest obiektem z potencjałem”, dodaje. W całej dzielnicy powstają aktualnie nowe biura, mieszkania i hotele.

Przez Warszawę do ekspansji w Europie Wschodnie

– Polska ma bardzo młode społeczeństwo: wielu uczniów, młodych ludzi i rodziny, dla których Warszawa jest bardzo popularnym celem podróży – przyznaje Henri Wilmes i jednocześnie podkreśla rosnącą atrakcyjność 1,7-milionowej metropolii jako jednego z najważniejszych celów podroży w Europie: – Rozpoczęcie naszej premiery w Polsce od tak obiecującego projektu jest naprawdę dobrym sygnałem dla dalszego rozwoju w Europie Wschodniej.

„Everyone can travel” – wypoczynek, podróże służbowe, grupowe i indywidualne

Dostawca noclegów a&o, który od 2000 r. specjalizuje się w podróżach grupowych i młodzieżowych, jest również polecany jako alternatywa dla osób podróżujących służbowo i indywidualnie: ceny zakwaterowania rozpoczynają się od 12 euro. a&o oferuje centralne lokalizacje, komfort i jakość, jak również nową koncepcję architektoniczną i projektową, która od początku roku jest wdrażana krok po kroku we wszystkich obiektach.

ŚWIAT HOTELI
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.01.2019
Aktualizacja: 29.01.2019