Arche uruchamia aplikację i prowadzi kolejne inwestycje

Udostępnij artykuł
To pierwsza polska sieć hotelowa, która stworzyła swoją autorską aplikację. Dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play i Apple App Store. Arche zapowiada też kolejne inwestycje m.in. miejskie – w Krakowie i Wrocławiu.

Aplikacja Arche to rozwiązanie dla osób, które szukają najlepszych ofert wynajmu pokoju hotelowego na zaplanowany urlop, spontaniczny wyjazd lub podróż służbową. Zawiera oferty na noclegi oraz pakiety dostępne tylko w aplikacji. To także możliwość zakupu ofert specjalnych w sprzedaży First Minute. Podczas pobytu w hotelach Arche użytkownik może dodatkowo skorzystać z dedykowanych ofert obejmujących również gastronomię lub atrakcje znajdujące się na terenie obiektu. Aby to zrobić wystarczy wskazać obsłudze hotelu, wybraną opcję w aplikacji na smartfonie. Aplikacja zawiera także informacje o aktualnych wydarzeniach, organizowanych przez Arche. Bezpłatna aplikacja dostępna  jest w sklepach Google Play i Apple App Store.

Arche Hotel Wrocław położony jest w bliskim sąsiedztwie Portu Lotniczego Wrocław. Zaoferuje 116 pokoi, apartament prezydencki o pow. 57 mkw., 250 mkw. powierzchni konferencyjnej oraz strefę wellness.

Wiz. recepcji wrocławskiego hotelu

Inwestycja w Krakowie zlokalizowana jest w dzielnicy Czyżyny, przy ul. Stanisławy Wysockiej. Hotel odda gościom 150 pokoi, 580 mkw. powierzchni konferencyjnej oraz spa & wellness. Otwarcie zaplanowane zostało w 2022 roku.

Wiz. krakowskiego hotelu

Linki do pobrania:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.arche
https://apps.apple.com/pl/app/arche/id1486747258?l=pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.01.2020
Aktualizacja: 09.01.2020