Awanse w Louvre Hotels Group

Udostępnij nas na:
Ścieżka kariery w Louvre Hotels Group jest przejrzysta, a stanowiska kierownicze są w zasięgu każdego pracownika. Doskonałym przykładem systematycznych awansów i przejścia przez różne szczeble firmowych schodów w Louvre Hotels Group są Mateusz Lewandowski i Tomasz Krekora. Od lipca odpowiednio nowy dyrektor sprzedaży kompleksu warszawskiego oraz dyrektor generalny Hotelu w Krakowie.

Mateusz Lewandowski z dniem 1 lipca br. objął stanowisko dyrektora sprzedaży warszawskiego kompleksu hotelowego Louvre Hotels, w skład którego wchodzą Premiere Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre. Mateusz z branżą hotelarską związany jest od 2010 roku. Do grupy Louvre dołączył dwa lata później, rozpoczynając pracę w dziale recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2014 r. przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez dwa kolejne lata jego zadaniem było pozyskiwanie i rozwój klienta korporacyjnego warszawskich hoteli LHG. W 2017 r. Mateuszowi Lewandowskiemu powierzono posadę Key Account Managera. Do głównych zadań na tym stanowisku należała rozbudowa i utrzymanie portfolio kluczowych klientów LHG we wszystkich należących do sieci hotelach w Polsce. Po kolejnych dwóch latach Mateusz objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży warszawskiego kompleksu LHG, przemierzając tym samym ścieżkę „z recepcji do gabinetu dyrektora”.

Mateusz Lewandowski ukończył studia licencjackie i magisterskie na kierunku Turystyka i Rekreacja, odpowiednio na Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji – specjalizacja Zarządzanie w Hotelarstwie i Gastronomii.

– Louvre Hotels Group obdarzyła mnie ogromnym zaufaniem, powierzając mi stanowisko dyrektora sprzedaży, w związku z czym do nadchodzących wyzwań podchodzę z pokorą i entuzjazmem – skomentował swój awans Mateusz Lewandowski, według którego, największym wyzwaniem na nowym stanowisku będzie rozwój kompetencji miękkich oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.

Tomasz Krekora od początku lipca obejmuje stanowisko dyrektora Campanile Kraków. Od samego początku związany z Campanile, ale pierwsze kroki w branży stawiał w Warszawie. W sierpniu 2008 roku został recepcjonistą, a po dwóch latach powołano go na stanowisko asystenta dyrektora ds. administracyjnych. Jako asystent pracował cztery lata, zanim awansował na stanowisko kierownicze. Między 2014 a 2016 rokiem kierował pracą recepcji, a od stycznia 2016 objął posadę menadżera Hoteu Premiere Classe w Warszawie. Po trzech latach w hotelu Premiere Classe, w lipcu br. przeniósł się do Krakowa, gdzie został mianowany na dyrektora generalnego lokalnego Campanile.

– Bardzo się cieszę z nowego wyzwania, jakim jest awans na to stanowisko w hotelu Campanile w Krakowie. Jest mi bardzo miło, że będę mógł podzielić się swoją wiedzą operacyjną, jak i wiedzą z obszarów rozwijania przychodów i optymalizacji kosztów. Jednak przede wszystkim cieszę się ze współpracy z pasjonatami hotelarstwa rynku krakowskiego – skomentował swój awans Tomasz Krekora. Jak sam wspomina, każde wyzwanie, pozyskiwanie nowej wiedzy na każdym ze szczebli było dla niego niesamowitym wyzwaniem i doświadczeniem. Przechodząc przez poszczególne stopnie rozwoju kariery zawodowej, począwszy od stanowiska operacyjnego, przez stanowisko asystenckie, po kierownicze, zawsze z przyjemnością rozwijał umiejętności w ramach Louvre Hotels Group.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.