B-Life Botanicals zbliża do natury w centrum stolicy

Udostępnij artykuł
27 czerwca na warszawskim Plac Konstytucji wyrośnie zielona oaza – ogród B-Life Botanicals. Parking, znajdujący się na środku placu, na cztery dni zamieni się w park, gdzie będzie można zrelaksować się, orzeźwić chłodnym napojem i sięgnąć po swoją prawdziwą naturę w otoczeniu roślin i odgłosów przyrody. W ten sposób marka napojów botanicznych B-Life Botanicals chce przybliżyć swój produkt i filozofię osobom odwiedzającym centrum stolicy.

Stołeczny Plac Konstytucji, gdzie rośnie niewiele drzew, a w gorące, letnie dni trudno poczuć ożywczy powiew wiatru, to – paradoksalnie – znakomite miejsce dla aktywacji marki B-Life Botanicals. Będący jej istotą ogród, jako wysepka zieleni powstała nagle wśród morza betonu i asfaltu, właśnie tutaj ma szanse zrobić największe wrażenie, a jednocześnie będzie naprawdę potrzebny, dając cień i wytchnienie.

– Chcemy choć na krótki czas podarować warszawiakom funkcjonalne, przyjazne miejsce, w którym mogliby zrelaksować się w otoczeniu natury i orzeźwić chłodnym napojem – tam, gdzie zazwyczaj nie ma do tego warunków, w sercu miejskiej dżungli – tłumaczy Ewelina Masiarz, odpowiedzialna za B-Life Botanicals. – W tym celu postanowiliśmy przeprowadzić spektakularną metamorfozę i stworzyć zieloną stronę miasta, gdzie będzie można sięgnąć po swoją prawdziwą naturę.

Ogród B-Life Botanicals został zaprojektowany jako miejsce odpoczynku i zbliżenia do natury. Będzie wypełniony roślinami, odgłosami przyrody: ptaków, drzew i wiatru, oraz aromatami kwiatów, owoców i ziół. Dzięki temu będzie można poznawać i chłonąć B-Life Botanicals wszystkimi zmysłami. Napojem botanicznym będą częstowani nie tylko goście ogrodu, ale także przechodnie na Placu Konstytucji.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

– B-Life Botanicals to bogate, złożone, intrygujące kompozycje smakowo-zapachowe, które doskonale orzeźwiają, a przy tym dostarczają wielu innych doznań – dlatego zasługują na specjalną oprawę. Zależało nam na tym, by można było nie tylko ich skosztować, ale także poczuć je przy udziale wszystkich zmysłów. Wizyta w ogrodzie ma być wszechstronnym, przyjemnym, zapadającym w pamięć doświadczeniem – podkreśla Ewelina Masiarz.

Ogród będzie działać od czwartku do niedzieli (27-30.06) w godz. 13.00-23.00 (czwartek i piątek) oraz 10.00-23.00 (sobota i niedziela). Do dyspozycji gości będą hamaki, leżaki i botaniczne łóżko. Będzie można odświeżyć się bryzą z ożywczą mgiełką lub strumieniem powietrza w specjalnym wirze oraz skosztować napoju botanicznego B-Life Botanicals, nie schodząc z roweru. Ogród będzie przeznaczony dla osób pełnoletnich, dzieci będą mogły nim przebywać tylko pod opieką dorosłych. Wstęp jest bezpłatny. Informacje o wydarzeniu można znaleźć na profilu B-Life na Facebooku https://www.facebook.com/blifepl/

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie NGmaj2019-pawełek.png

Autorem koncepcji kreatywnej ogrodu B-Life Botanicals jest agencja Brand Republic, która zajęła się też przygotowaniem eventu. Agencja GONG odpowiada za wsparcie digitalowe akcji, w ramach którego prowadzone są działania w social mediach (posty na profilach marki na Facebooku i Instagramie) oraz  współpraca z influencerami.

B-Life Botanicals to rodzina warzonych napojów botanicznych dla dorosłych, które dołączyły do oferty Kompanii Piwowarskiej w marcu tego roku. Stanowią mieszankę piwa bezalkoholowego 0,0% i lemoniady z dodatkiem naturalnych aromatów i wyciągów roślinnych z kwiatów, ziół oraz owoców. Niepowtarzalny, bogaty smak napojów to efekt połączenia odpowiednio dobranych składników i zastosowanej receptury, której istotą jest staranny proces warzenia. B-Life Botanicals są dostępne  w puszkach 330 ml w trzech wariantach smakowych: odświeżającego kwiatu bzu wzbogaconego ziołową nutą tymianku i rześkim akordem cytryny, dojrzałych malin w towarzystwie lawendy i orzeźwiającego eukaliptusa oraz zielonej herbaty z kwiatem jaśminu i aromatyczną bergamotką. Charakteryzują się doskonałym, wielowymiarowym smakiem, który rozwija się z każdym łykiem.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.06.2019
Aktualizacja: 27.06.2019