Oficjalna premiera nowości będzie miała miejsce w czwartek 14 listopada 2019 r. Bazą dla każdej z nowych kanapek stało się charakterystyczne dla marki pieczywo – croissanty i bajgle, które wraz z nowymi dodatkami stworzyły kolejne połączenia smakowe.
Przy wyborze receptur Starbucks kierował się trendami oraz oryginalnością składników, z których wiele sprowadzanych jest z Włoch (jak Pastrami otoczone papryką czy Oliwki Russcitella marynowane w oregano i bazylii) oraz Austrii. Jednym z bohaterów kanapek jest np. Speck, czyli długo dojrzewająca szynka przyprawiona ziołami alpejskimi, będąca tradycyjnym produktem południowotyrolskim. Warzywa znajdujące się w kanapkach pochodzą od lokalnego dostawcy.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Świeżość kanapek zapewniana jest poprzez codzienne przygotowanie ich na miejscu w kawiarni. Bariści składają je własnoręcznie dwa razy dziennie – nie są one produkowane na taśmie . Po złożeniu, kanapki są przechowywane w chłodzonej części witryn, aż do momentu podgrzania – dzięki czemu nabierają kruchości i smakują jeszcze lepiej.
Test przeprowadzony w dziewięciu kawiarniach w całej Polsce pokazał, że kanapki mają szanse na stałe odnaleźć miejsce w sercach gości – aż dziewięciu na dziesięciu z nich wskazało, że zakupiłoby daną kanapkę ponownie.
A co z kanapkami, które nie zdążą się sprzedać? To proste! 16 października (w Światowy Dzień Żywności) kawiarnie w Warszawie i Krakowie dołączyły do Too Good To Go, dzięki czemu na koniec dnia niesprzedane produkty będą mogły zostać nabyte w promocyjnej cenie.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.