Bajgle i croissanty w ofercie kanapkowej Starbucks

Udostępnij artykuł
Oficjalna premiera nowości będzie miała miejsce w czwartek 14 listopada 2019 r. Bazą dla każdej z nowych kanapek stało się charakterystyczne dla marki pieczywo – croissanty i bajgle, które wraz z nowymi dodatkami stworzyły kolejne połączenia smakowe.

Przy wyborze receptur Starbucks kierował się trendami oraz oryginalnością składników, z których wiele sprowadzanych jest z Włoch (jak Pastrami otoczone papryką czy Oliwki Russcitella marynowane w oregano i bazylii) oraz Austrii. Jednym z bohaterów kanapek jest np. Speck, czyli długo dojrzewająca szynka przyprawiona ziołami alpejskimi, będąca tradycyjnym produktem południowotyrolskim. Warzywa znajdujące się w kanapkach pochodzą od lokalnego dostawcy.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Świeżość kanapek zapewniana jest poprzez codzienne przygotowanie ich na miejscu w kawiarni. Bariści składają je własnoręcznie dwa razy dziennie – nie są one produkowane na taśmie . Po złożeniu, kanapki są przechowywane w chłodzonej części witryn, aż do momentu podgrzania – dzięki czemu nabierają kruchości i smakują jeszcze lepiej.

Test przeprowadzony w dziewięciu kawiarniach w całej Polsce pokazał, że kanapki mają szanse na stałe odnaleźć miejsce w sercach gości – aż dziewięciu na dziesięciu z nich wskazało, że zakupiłoby daną kanapkę ponownie.
A co z kanapkami, które nie zdążą się sprzedać? To proste! 16 października (w Światowy Dzień Żywności) kawiarnie w Warszawie i Krakowie dołączyły do Too Good To Go, dzięki czemu na koniec dnia niesprzedane produkty będą mogły zostać nabyte w promocyjnej cenie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.11.2019
Aktualizacja: 07.11.2019