Batida w nowej, warszawskiej lokalizacji

Udostępnij artykuł
To marka rodzinna zarządzana przez trzy pokolenia kobiet (Jadwiga Radziszewska, Jolanta Radziszewska, Caroline Radziszewska), która już od 26 lat inspiruje Warszawiaków (i nie tylko) do odkrywania nowych smaków. Popularna sieć cukierni właśnie poszerza swoje portfolio. Nowy punkt, zlokalizowany w Hali Koszyki, zostanie otwarty 6 grudnia.

Aktualnie w Warszawie działa pięć słodkich butików: batida Grzybowska, batida Krakowskie Przedmieście, batida Wola, batida Konstancin.

Batida to również profesjonalne i kompleksowe usługi cateringowe (#NaSłono i #NaSłodko) oraz nowoczesny e-sklep. Inspiracje czerpane są z architektury, sztuki i światowych trendów. Marka pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i z klientami korporacyjnymi, przygotowując oferty dla 20 jak i dla 2000 osób.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.12.2019
Aktualizacja: 03.12.2019