To marka rodzinna zarządzana przez trzy pokolenia kobiet (Jadwiga Radziszewska, Jolanta Radziszewska, Caroline Radziszewska), która już od 26 lat inspiruje Warszawiaków (i nie tylko) do odkrywania nowych smaków. Popularna sieć cukierni właśnie poszerza swoje portfolio. Nowy punkt, zlokalizowany w Hali Koszyki, zostanie otwarty 6 grudnia.
Aktualnie w Warszawie działa pięć słodkich butików: batida Grzybowska, batida Krakowskie Przedmieście, batida Wola, batida Konstancin.
Batida to również profesjonalne i kompleksowe usługi cateringowe (#NaSłono i #NaSłodko) oraz nowoczesny e-sklep. Inspiracje czerpane są z architektury, sztuki i światowych trendów. Marka pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i z klientami korporacyjnymi, przygotowując oferty dla 20 jak i dla 2000 osób.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.