Best Western: Nowa kampania i hotel

Udostępnij artykuł

Best Western Premier zapewnia wymagającym turystom wyrafinowane, eleganckie i wyjątkowe wrażenia z podróży. Dzięki 120 lokalizacjom na całym świecie i 50 kolejnym w przygotowaniu, ekskluzywna marka Best Western Hotels & Resorts jest chętnie wybierana przez osoby podróżujące zarówno biznesowo, jak i rekreacyjnie, które poszukują różnorodnych udogodnień, najwyższej jakości zakwaterowania i wyjątkowej obsługi. W Polsce marka Premier jest obecna w stolicy Małopolski – zlokalizowany jest tam hotel Best Western Premier Kraków. Planowane jest również otwarcie kolejnego obiektu pod tym szyldem – Best Western Premier Wrocław City Center.
 

– Celem wprowadzenia naszej nowej serii „Behind the Brands" jest danie podróżnym możliwości przyjrzenia się ewolucji całej sieci oraz markom działającym w jej ramach. Każda z nich cechuje się odrębną osobowością oraz zapewnia obsługę i jakość na wysokim poziomie, z której słynie Best Western Hotels & Resorts – powiedział Ron Pohl, starszy wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych.

Marka Best Western Premier została wprowadzona w Ameryce Północnej w 2011 roku, po 8 latach odnoszenia sukcesów w Europie i Azji. Kontynuując swój rozwój, Best Western Hotels & Resorts rozpoczęło proces odświeżenia marki w 2015 roku, zaczynając od zaprezentowania nowych logo dla każdej marki, w tym Best Western Premier. Nowe logo Best Western Premier wykorzystuje klasyczną, a jednocześnie współczesną czcionkę, a także unikalne elementy designu podkreślające elegancję i styl. Monogram ma wielowymiarowy, eliptyczny kształt, personalizowany napis i obustronnie zwężającą się linię, która nawiązuje do logo głównej marki Best Western.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY – MARZEC 2018

Hotele Best Western Premier oferują najwyższy standard usług m.in. dzięki dbałości o najdrobniejsze szczegóły w pokojach oraz indywidualnym podejściu do gości. Obecnie obiekty pod tym szyldem oferują:

  • nowoczesne i unikalne wzornictwo oraz bogate wyposażenie pokoju
  • nagradzany i dostępny w większości lokalizacji program „Zbuduj własne śniadanie", oferujący gorące, zdrowe posiłki, które można komponować wedle życzenia
  • wysokiej jakości kosmetyki
  • lokale gastronomiczne, bary koktajlowe i centra fitness
  • wygodne centra biznesowe, sale konferencyjne, miejsca dostosowane do spotkań oraz rozmaite sklepy
Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.04.2018
Aktualizacja: 24.04.2018