Best Western rozwija portfolio

Udostępnij artykuł
Sieć ogłosiła plany otwarcia hotelu Vertical We&I BW Signature Collection w Moskwie. Obiekt będzie znajdował się przy ulicy Małyje Kamienszcziki w dzielnicy Taganka. Zaoferuje 83 pokoje, a pierwszych gości przyjmie w sierpniu 2020 roku.

Inwestycja będzie interesującym przykładem renowacji powierzchni biurowej i jej adaptacji do formatu hotelowego spełniającego wymagania współczesnego gościa, gdzie ograniczoną do minimum wielkość pokoju zrekompensuje większa przestrzeń wspólna. Na przykład na poddaszu hotelu znajdą się wyznaczone przestrzenie wspólne do spotkań, rozrywki oraz sale konferencyjne.

Inwestycja zostanie zrealizowana we współpracy z grupą Becar. Rozwiązania architektoniczne zostały opracowane przez pracownię Agile Architect, która jest częścią grupy Becar. Condohotel zostanie wybudowany na bazie istniejącego budynku z 1908 roku. Oprócz wyjątkowej fasady, historię budynku będzie można dostrzec w ceglanych ścianach, które zostawiono odsłonięte we wnętrzach, metalowych prętach zastosowanych w umeblowaniu (garderoby, narożniki kuchenne) i drewnianych stropach pod antresolami. Eklektyczne wnętrze hotelu łączy dwa style – loftowy i minimalizm hi-tech – tworząc nową, niepowtarzalną atmosferę.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RH2019banner.png

– Marka Best Western Hotels & Resorts jest obecna w Rosji z czterogwiazdkowymi hotelami w Petersburgu, Tiumeni, Iwanowie i Kałudze. Cieszymy się z rozszerzenia działalności w Rosji i wejścia na ważny rynek moskiewski naszej nowej marki BW Signature Collection by Best Western, która oferuje gościom ekskluzywne hotele o lokalnym charakterze na całym świecie. Ponieważ charakterystyka współczesnego gościa ewoluuje, w następnych latach spodziewamy się wzrostu popytu na hotele zarządzane przez międzynarodowych operatorów i zmniejszania powierzchni pokoi na rzecz przestrzeni wspólnej. Doświadczenie grupy Becar w realizacji inwestycji podobnego formatu i zarządzaniu nimi daje nam pewność i wiarę w sukces hotelu Vertical We&I BW Signature Collection by Best Western – mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Vertical We&I BW Signature Collection℠ zostanie pierwszym w pełni zautomatyzowanym hotelem w Moskwie, a przy tym będzie odpowiadać standardom międzynarodowej sieci hotelowej. W hotelu zostaną wdrożone technologie cyfrowe, m.in. samoobsługowa recepcja, aplikacje mobilne z funkcjami (otwieranie zamków telefonem, regulacja dźwięku i oświetlenia, serwis hotelowy), interaktywna przechowalnia bagażu, asystenci głosowi i inne innowacje, które mają zwiększyć komfort gości i ograniczyć koszty operacyjne.

– Marka Best Western pomogła nam zachować naszą tożsamość i przekazać ideę We&I moskiewskim klientom. Format marki „soft brand”, jaką jest BW Signature Collection, pozwala nam aktywnie rozwijać naszą własną markę Vertical, przyciągając gości dzięki doświadczeniu i narzędziom marketingowym, jakie zapewnia nam Best Western – powiedział Aleksander Szarapow, prezes Becar Asset Management.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.07.2019
Aktualizacja: 16.07.2019