Blogerzy inwestują w Etno Cafe

Udostępnij nas na:
Polski producent kawy kraftowej i właściciel najbardziej sieci kawiarni, zakończył właśnie emisję prywatną akcji, w ramach której zebrał już ponad 5 milionów złotych. Środki z emisji zostaną przeznaczone m.in. na dalszy rozwój oraz rozbudowę jedynego w Polsce browaru kawowego, w którym powstaje Cold Brew Coffee, kawa macerowana na zimno.

Przemysław Pająk, założyciel i redaktor naczelny Spider’s Web, Jakub Roskosz, autor popularnego bloga męskiego oraz Paweł Opydo, znany youtuber, nabyli akcje Etno Cafe.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

– Kocham dobrą kawę, uwielbiam też klimat dobrej kawiarni – powiedział Przemysław Pająk. – Mam przy okazji przeczucie, że Polskę dopiero czeka kawowy bum, więc dla mnie inwestycja w Etno Cafe brzmi jak absolutny strzał w dziesiątkę. Decyzję o inwestycji ułatwił mi także fakt, iż to projekt polski, a ja lubię wspierać Polaków.

– Od lat śledzę szybki rozwój polskich marek premium na rynku modowym i cieszę się, że podobny proces zachodzi także w świecie kawy – powiedział Jakub Roskosz. – Najlepiej świadczy o tym rozwój Etno Cafe, który miałem okazję obserwować od samego początku. Zawsze chciałem mieć swoją kawiarnię i w pewnym sensie właśnie zrealizowałem ten cel.

Etno Cafe to jedna z najbardziej dynamicznym polskich marek kawowych. Dzięki synergii własnej palarni, sieci kawiarni i browaru kawowego stworzyła nową jakość na polskim rynku kawy. Posiada 17 lokali oraz linię produkcji Cold Brew Coffee, pierwszej polskiej kawy macerowanej na zimno dostępnej w szerokiej dystrybucji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.