CAD dołącza do akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”

Udostępnij artykuł
Wszystkie hotele należące do Chopin Airport Development (CAD), już po raz kolejny biorą udział w akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”, organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki.

– Od samego początku spółka Chopin Airport Development włącza się w akcję „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. W kolejnej, piątej już edycji, wezmą udział wszystkie nasze hotele, w tym hotel Moxy w Katowicach, który zostanie uruchomiony na początku września – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development. – Cieszymy się, że poprzez udział w ogólnopolskiej kampanii turystycznej promującej Polskę umożliwiamy turystom odkrywania pięknych miejsc naszego kraju, oferując przy tym korzystne ceny naszym gościom hotelowym – dodaje Cristescu.

W V edycji akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” biorą udział wszystkie hotele należące do CAD: trzy hotele zlokalizowane w Warszawie – Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Hampton by Hilton Warsaw Airport, a także hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Porcie Lotniczym Gdańsk – Hampton by Hilton Gdańsk Airport, Moxy Katowice Airport oraz znajdujący się na Półwyspie Helskim, Best Western Hotel Jurata. Aby skorzystać z tej wyjątkowej oferty w obiektach należących do Chopin Airport Development należy zgłosić się do recepcji jednego z hoteli wpisując w temacie e-maila hasło: „Weekend za pół ceny”. Sprzedaż ofert zostanie uruchomiona 19 września br.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Akcja zachęca naszych rodaków do zobaczenia więcej, czyli do zwiedzania Polski i odkrywania miejsc jeszcze nieodkrytych. To fantastyczna inicjatywa sama w sobie, a możliwość poznawania naszego kraju i jego atrakcji za pół ceny powoduje, że z roku na rok zainteresowanie nią jest coraz większe. Widzimy to po liczbie rezerwacji w naszym hotelu – podkreśla Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną w dniach 5–7 października 2018. „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to ogólnopolska akcja promocyjna, do której przedsiębiorcy z branży turystycznej zgłaszają swoje oferty, a turyści – korzystają z nich w obniżonych cenach. Akcję zainicjowało Ministerstwo Sportu i Turystyki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.08.2018
Aktualizacja: 31.08.2018