Cassubia na Helu w nowej odsłonie

Udostępnij artykuł
Należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, obiekt doczekał się pierwszych rezultatów prac remontowych i jest już otwarty dla gości. Cassubia po raz pierwszy pokazała zupełnie nowe oblicze pokoi, łazienek w pokojach oraz powierzchni wspólnych.

Pomimo kryzysu związanego z pandemią koronawirusa Polski Holding Hotelowy inwestuje w dalszy rozwój swoich obiektów, zgodnie z założeniami biznes planu. Dzięki nieprzerywanej i konsekwentnej pracy, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności możemy dzisiaj podziwiać pierwsze efekty nowej odsłony Cassubii. To już jest zupełnie inny, nowoczesny obiekt, który ma realną szansę na wzmocnienie swojej pozycji wśród hoteli zlokalizowanych na półwyspie helskim. Stawiamy na polskie produkty oraz usługi, ale przede wszystkim chcemy promować regiony, w których nasze hotele się znajdują i czerpać z nich to co najlepsze – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Głównym celem koncepcji projektu wnętrz i aranżacji meblowej w części wspólnej, było stworzenie otwartej, zapraszającej atmosfery do obiektu, poprzez rezygnację z tradycyjnej lady, a zaproponowaniem stołu recepcyjnego. Najważniejszą jednak przemianą przeszły piętra z pokojami gościnnymi. Nowe pokoje charakteryzują się stonowaną kolorystką, komfortowym minimalizmem oraz lokalnymi dekoracjami. Kolorystyka w tonacjach jasnych, pastelowych nawiązuje do morza, piasku oraz błękitu nieba. Natomiast, duże gładkie płaszczyzny ścian stanowią tło dla wielu elementów dekoracyjnych, takich jak wiosła, grafiki, czy wezgłowie tworząc dopełnienie nadmorskiego charakteru wnętrza. Wzór graficzny, oraz kolor wykładziny to autorskie opracowanie dedykowane do wnętrz obiektu Cassubia. Tematyka grafiki nawiązuje do mapy Helu, jego położenia względem półwyspu oraz występujących gatunków zwierząt. Natomiast ciepły, beżowy kolor odnosi się do barw plaży i piasku. Dzięki tej inwestycji goście Cassubii mogą się cieszyć nowoczesnym wystrojem i wyposażeniem, wygodnymi i funkcjonalnymi wnętrzami, nie odbiegającymi od obecnych standardów i wymogów rynku.

Obiekt Cassubia znajduje się w samym środku Helu, miasta położonego w najdalej wysuniętej krawędzi – Mierzei Helskiej, otoczonej wodami morza Bałtyckiego. Wyjątkowa lokalizacja hotelu to idealne miejsce dla turystów, którzy cenią sobie piesze wędrówki brzegiem morza oraz aktywny wypoczynek w postaci wycieczek rowerowych, czy sportów wodnych. Większość lokalnych atrakcji jak: port rybacki, główny deptak miasta, fokarium oraz port jachtowy z nowoczesną mariną zwiedzić można udając się na krótki spacer.

Częściową przebudowę i remont obiektu hotelowego Cassubia na Helu zrealizował w formule „zaprojektuj i wybuduj” Konsorcjum Nowa Cassubia. Liderem Konsorcjum, jest spółka HRCA, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze inwestycji hotelowych.

Pomimo nadzwyczajnej sytuacji, w jakiej przyszło nam realizować, tę inwestycję, kończymy jej pierwszy etap i przekazujemy inwestorowi do użytkowania. Cassubia w nowej odsłonie, pojawia się na rynku w momencie, gdy wiele osób zaczyna się rozglądać za atrakcyjnymi, krajowymi ofertami na bezpieczne spędzenie letniego urlopu – mówi Bogdan Czajkowski, prezes HRCA.

Za prace budowlane odpowiada firma Bowreach Polska. Konsorcjum powierzyło opracowanie projektu wielobranżowego pracowni Integral Projekt. Autorem projektu wnętrz jest trójmiejska pracownia Detal.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.05.2020
Aktualizacja: 22.05.2020