Charlie Food & Friends uruchomił pierwszą restaurację w Czechach

Udostępnij artykuł
12 września pierwszych gości zaprosił lokal marki znajdujący w Avion Shopping Park w Ostrawie. To centrum handlowe należy do grupy IKEA. Na powierzchni 90 tys. metrów kwadratowych znajduje się ok. 180 sklepów.

Lokal jest zgodny z najnowszym projektem konceptu opracowanym wspólnie z pracownią KDesign Architekci. Restauracja w Ostravie otrzymała zatem nowoczesny wystrój i otwartą kuchnię. Goście mogą obserwować pracę kucharzy przez duże przeszklenia. Zaś załoga kuchni widzi, co dzieje się na zewnątrz, więc jest to także rozwiązanie praktyczne.

Jak w każdej restauracji Charlie Food & Friends, w Ostravie także postawiono na rodzinną i przyjacielską atmosferę, domowy charakter dań oraz naturalność i prostotę kompozycji. Kristina i Dana witają gości przy bufecie, a chef Michal macha do nichz kuchni. Jednolita cena za 100 gram za wszystkie produkty upraszcza podjęcie decyzji zakupowej. Dania są świeżo przygotowywane na miejscu i na bieżąco podawane na bufecie, więc goście dokładnie widzą, co wybierają.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Otwarcie jest rezultatem przyjętej w 2014 roku strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Food & Friends Polska, która zakłada rozwój sieci restauracji w Polsce i za granicą. Rozbudowa sieci odbywa się dwutorowo: poprzez nowe otwarcia oraz akwizycje funkcjonujących restauracji oraz sieci.

Restauracja w Ostravie jest pierwszą uruchomioną w oparciu o model inwestycji bezpośredniej, w którym inwestorzy zainteresowani regularną dywidendą stają się udziałowcami.

W przyszłych latach marka planuje zwiększać liczebność sieci o 25-50 proc. rocznie. W przypadku nowych otwarć interesują nas dwa formaty: food court (75-115 mkw) oraz dine-in (czyli z własną salą dla gości, 150-180 mkw). Od początku roku Grupa powiększyła się o trzy punkty sprzedaży i obecnie liczy łącznie osiem punktów znajdujących się w Polsce oraz Czechach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione



Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.09.2019
Aktualizacja: 16.09.2019