Coca-Cola wprowadza nowość smakową

Udostępnij nas na:
W ramach trwającej kampanii świątecznej “Podaruj radość #jakMikołaj” producent przygotował dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny będzie w pojemności 0,5l i 1l.

Premiera otrzyma szerokie wsparcie marketingowe przy użyciu m.in. promocji w punktach sprzedaży, dedykowanej kopii telewizyjnej i kinowej oraz aktywnej obecności w przestrzeni digital i mediów społecznościwych.  Coca-Cola konsekwentnie od lat zaskakuje konsumentów z okazji Świąt. Były już unikatowe etykiety ze spektakularną kokardą. Były także oryginalne etykiety świecące w ciemności. Teraz Coca-Cola, marka-symbol wspólnego oczekiwania na Święta, zaskakuje cynamonową nowością smakową. Ta wyjątkowa propozycja będzie dostępna w wariancie zero cukru w pojemnościach 0,5l i 1l.

– Premierowa edycja limitowana stanowi integralny komponent kampanii świątecznej “Podaruj radość #jakMikołaj”. Nie zwalniamy tempa – obiecaliśmy konsumentom, że kolejny rok będziemy z nimi w okresie oczekiwania na grudniowe, rodzinne Święta. Nowość smakowa jest zatem prezentem Coca-Cola dla tych, którzy cenią zimowe, aromatyczne smaki – powiedział Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola  w Coca-Cola Poland Services.

Spot Coca-Cola o smaku cynamonowym można obejrzeć tutaj.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.