Condohotel Grano zgodnie z planem

Udostępnij artykuł
Zbliża się termin zakończenia budowy Hotelu Grano, który realizowany jest na gdańskiej Wyspie Spichrzów przez spółkę Dekpol Deweloper. Ukończenie inwestycji nastąpi w lutym 2020 roku. Z noclegu w czterogwiazdkowym hotelu oferującym 136 pokoi oraz szereg udogodnień będzie można skorzystać już od kwietnia przyszłego roku.

Hotel Grano to kolejny obiekt należący do sieci hotelowej Grano Hotels, utworzonej latem bieżącego roku. W ramach nowej marki funkcjonują już Hotel Number One by Grano oraz Grano Apartments (wcześniej Apartamenty Nowa Motława). Obiekty te goszczą turystów już od 2017 roku i również mieszczą się na Wyspie Spichrzów. Atrakcyjna lokalizacja Hotelu Grano położonego zaledwie 250 metrów od gdańskiego Starego Miasta zapewni gościom dostęp do najważniejszych zabytków i atrakcji turystycznych, takich jak Bazylika Mariacka, Fontanna Neptuna czy malownicze Długie Pobrzeże. 

Otwarcie Hotelu Grano zbliża się wielkimi krokami. Przyjmujemy już pierwsze rezerwacje na pobyty w obiekcie od kwietnia przyszłego roku. Wierzymy, że połączenie wysokiego standardu, doskonałej lokalizacji oraz atrakcyjnych udogodnień sprawi, że na pobyt w Hotelu Grano zdecydują się liczne grupy gości, poszukujących komfortu na najwyższym poziomie, a także niezapomnianych doświadczeń – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor Hotelu Grano. W hotelu zaprojektowano elegancką strefę spa i wellness, wyposażoną w basen, siłownię oraz trzy gabinety zabiegowe. Hotel Grano będzie mógł się poszczycić autorską restauracją, w której będą królować dania kuchni polskiej w nowoczesnym wydaniu. Do lokalu będzie przynależał letni ogródek.

ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W Hotelu Grano zastosowano unikalne rozwiązania architektoniczne. Bryła budynku zaprojektowana przez Biuro Architektoniczne KD KOZIKOWSKI DESIGN nawiązuje do zabytkowych spichlerzy, z których niegdyś słynęła ta część miasta. Posiadały one charakterystyczne strzeliste dachy, które odwzorowano w architekturze hotelu. Do dawnych dziejów nawiązuje także sama nazwa obiektu – „grano”, czyli po włosku „ziarno” to hołd oddany czasom świetności Wyspy Spichrzów, której spichlerze setki lat temu magazynowały zboże przeznaczone na handel. Motywami, które królują w designie wnętrz są natomiast kwiaty i wino. Oryginalny projekt wnętrz to dzieło renomowanego studio Ideograf – Pauliny Czurak. W ofercie hotelu znajdą się zarówno pokoje hotelowe przeznaczone dla jednej bądź dwóch osób, jak i pokoje typu studio z wydzieloną strefą dzienną, w których pobyt mogą zarezerwować maksymalnie cztery osoby. W pokoju Junior Suite znajdą się aż dwie łazienki, a Apartament o powierzchni 50 mkw. przekona do siebie najbardziej wymagających gości – w sypialni znajdzie się wolnostojąca wanna, zapewniająca maksymalny relaks. Pokoje zostaną wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory SMART TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście będą mogli dostać się do pokojów zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz. Hotel Grano będzie oferował pobyty z opcją śniadań w formie bufetu, obfitującego w świeże produkty i zróżnicowane dania. W obiekcie powstanie również strefa biznesowa, którą stworzą trzy przestronne sale konferencyjne, wyposażone we wszelkie udogodnienia oraz akcesoria potrzebne do pracy podczas spotkań firmowych czy konferencji.

Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper. Spółka Dekpol pełni również rolę generalnego wykonawcy obiektu. Główne prace budowlane w hotelu zakończyły się w październiku bieżącego roku. Oficjalne otwarcie zaplanowano na kwiecień przyszłego roku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.12.2019
Aktualizacja: 06.12.2019