Wraz z ponownym otwarciem swoich lokali, do walki z marnowaniem żywności dołączyła sieć kawiarni. W aplikacji od 1 czerwca dostępne będą paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia ciastami, kanapkami i innymi przysmakami z dziesięciu lokali w Warszawie.
Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tys. posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy biorąc prysznic przez 17 lat.
Ostatnie miesiące pokazały dobitnie, z jaką skalą nadprodukcji i marnowania mierzymy się wobecnym systemie. Klienci końcowi często nie zdają sobie nawet z tego sprawy. Cieszymy się, że popularne sieci, takie jak Costa, które często towarzyszą nam każdego dnia, przyłączają się do wspólnej walki z marnowaniem jedzenia i mają na ograniczenie tej skali ogromny wpływ – powiedziała Karolina Woźniak, PR Manager Too Good To Go w Polsce.
Costa Coffee zawsze bardzo chętnie przyłącza się do inicjatyw, które mają na celu edukowanie i zachęcanie do działań przyjaznych dla środowiska, takich ratowanie żywności przed zmarnowaniem czy generowanie jak najmniejszej ilości odpadów. Trend „zero waste” jest nam bardzo bliski, wciąż staramy się zmieniać na lepsze i bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy współpracę z fantastycznym zespołem Too Good To Go – mówi Maciej Derda, Marketing Commercial Director w Costa Europe.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.