Costa Coffee dołącza do Too Good To Go

Udostępnij artykuł
Wraz z ponownym otwarciem swoich lokali, do walki z marnowaniem żywności dołączyła sieć kawiarni. W aplikacji od 1 czerwca dostępne będą paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia ciastami, kanapkami i innymi przysmakami z dziesięciu lokali w Warszawie.

Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tys. posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy biorąc prysznic przez 17 lat.

Ostatnie miesiące pokazały dobitnie, z jaką skalą nadprodukcji i marnowania mierzymy się wobecnym systemie. Klienci końcowi często nie zdają sobie nawet z tego sprawy. Cieszymy się, że popularne sieci, takie jak Costa, które często towarzyszą nam każdego dnia, przyłączają się do wspólnej walki z marnowaniem jedzenia i mają na ograniczenie tej skali ogromny wpływ – powiedziała Karolina Woźniak, PR Manager Too Good To Go w Polsce.

Costa Coffee zawsze bardzo chętnie przyłącza się do inicjatyw, które mają na celu edukowanie i zachęcanie do działań przyjaznych dla środowiska, takich ratowanie żywności przed zmarnowaniem czy generowanie jak najmniejszej ilości odpadów. Trend „zero waste” jest nam bardzo bliski, wciąż staramy się zmieniać na lepsze i bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy współpracę z fantastycznym zespołem Too Good To Go – mówi Maciej Derda, Marketing Commercial Director w Costa Europe.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.06.2020
Aktualizacja: 01.06.2020