Costa Coffee wspiera lokalne eko działania

Udostępnij artykuł
Sieć została partnerem akcji, w ramach której firma Coca-Cola i Fundacja Nasza Ziemia wprowadza w Warszawie dziesięć recyklomatów. Za wymienione odpady w maszynach można otrzymać 20 proc. zniżki na dowolny napój przygotowany przez baristę w kawiarniach.

Pierwsze recyklomaty stanęły na pl. Bankowym i ul. Ząbkowskiej. By z nich skorzystać należy uruchomić aplikację „ETS Portfel” na smartfonie i zeskanować swój indywidualny kod. Po wrzuceniu pojedynczo surowców pojawią się na koncie ECO-punkty, które po uzbieraniu ich odpowiedniej liczby można wymienić na wybraną zniżkę. System zastosowany w recyklomatach jest ekologiczny. Maszyny nie drukują paragonów. Zebrane niepotrzebne rzeczy trafią do powtórnego wykorzystania.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

ECO-punkty można wymienić na 20 proc. rabat na dowolny napój przygotowany przez baristę w całej sieci kawiarni Costa Coffee. Warunkiem skorzystania ze zniżki jest własny kubek lub skorzystanie na miejscu z porcelanowych kubków Costy. Rabat można otrzymać już za zebranie 10 ECO-punktów. Dla pierwszych osób, które zbiorą 5 ECO-punktów w terminie od 12.07 do 25.07, sieć kawiarni przekaże 500 zaproszeń na darmową małą, klasyczną kawę do wykorzystania do 11.08. W ten sposób Costa Coffee chce nagrodzić warszawiaków, którzy realizują selektywną zbiórką odpadów i korzystają z ekologicznych rozwiązań.

Costa Coffee chętnie przyłącza się do inicjatyw, które mają na celu edukowanie i zachęcanie do działań, mających na celu generowanie jak najmniejszej ilości odpadów, a tym samym zmniejszą zanieczyszczenie środowiska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.07.2019
Aktualizacja: 16.07.2019