Cyfrowo czy analogowo – o efektywnym marketingu na XVII Food Business Forum 2019

Udostępnij nas na:
W panelu wezmą udział: Krzysztof Kołaszewski (CEO Bobby Burger), Arieta Prusak (CEO Agencji Kreatywnej Moxie), Norbert Redkie (współwłaściciel Grupy Warszawa), Marcin Szworak (współwłaściciel Makarun Spaghetti & Salad) i Maciej Żakowski (współwłaściciel ORZO People – Music- Nature). Dyskusję poprowadzi Nikola Zaradna z Agencji Kreatywnej Moxie, a prezentację wprowadzającą wygłosi Szymon Mordasiewicz z GfK Poland. XVII Forum Rynku Gastronomicznego odbędzie się już 9 września w Warsaw Marriott Hotel.

W programie wydarzenia tradycyjnie już: spotkania z dostawcami, merytoryczne i najbardziej praktyczne porady dotyczące rozwoju biznesu i unikania problemów, wskazówki od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje! Ale przede wszystkim kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów, indywidualne rozmowy biznesowe w formule Business Speed Dating, uroczysta kolacja z Galą Food Business Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019. Swój udział w wydarzeniu potwierdziło prawie 200 marek gastronomicznych. Organizatorem wydarzenia jest redakcja naszego magazynu Nowości Gastronomiczne – czasopismo restauratorów i portalu Horecanet.pl. Zapraszamy serdecznie!

Wszystkich właścicieli restauracji i lokali gastronomicznych, którzy jeszcze chcieliby wziąć udział w naszym wydarzeniu, informujemy, że aktualnie przysługuje im:

KARTA WSTĘPU RESTAURATORA – w cenie 790 PLN + VAT! Uwaga liczba miejsc ograniczona!

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji XVI edycji Food Business Forum 2018
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL

Tradycyjnie już na zakończenie Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards 2019 i po raz trzeci – Supplier of the Year 2019.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki siedemnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

Jeżeli Państwa firmie zależy więc na:
• udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań na
temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
• realnej możliwości pozyskania KONTRAKTÓW ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– właścicieli niezależnych restauracji i lokali gastronomicznych,
– prezesów, członków zarządów sieci,
– menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.;
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży…

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

Kontakt z Organizatorem BROG B2B
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.