Debic z odświeżoną recepturą Panna Cotty

Udostępnij artykuł
Marka wprowadziła na rynek nową, ulepszoną recepturę jednego z ulubionych deserów konsumentów. Teraz jest jeszcze bardziej kremowy i delikatniejszy. Odpowiada więc nie tylko na potrzeby szefów kuchni, ale przede wszystkim ich gości.

Asortyment Debica znajduje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych deserów w Europie (Ice cream – Parfait, Chocolate mousse, Café Gourmand, Fruit salad or fresh fruit, Tiramisu Pies, cakes, cheese cake Panna Cotta, Crème Brûlée, Crème Caramel, czy Fruit mousse). Sam produkt Panna Cotta jest drugim najlepiej sprzedającym się deserem marki, a sprzedaż wyrobów całej linii wzrasta średnio o 11 proc. rocznie. Debic poprzez swoje produkty stara się ułatwić pracę szefów kuchni na każdym poziomie – od wygodnego, poręcznego opakowania, przez nowy, kremowy smak, poprzez zachowanie wysokiej marży dla restauratorów.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Doskonale wiemy, jak skomplikowane potrafi być życie szefów kuchni. Z jednej strony bardzo dbają o jakość i smak serwowanych deserów i potraw. Dobierają tylko najwyższej jakości składniki, zwracają uwagę na szczegóły i ciągle chcą się rozwijać, chociażby ulepszając przepisy. Z drugiej, muszą pamiętać o tym, że prowadzą biznes jak każdy inny, czyli zwracać uwagę na ponoszone koszty. Łączenie tego to duże wyzwanie. Produkty marki Debic, takie jak Panna Cotta, zapewniają im w codziennej pracy inteligentne rozwiązanie – wygodę, dzięki której mogą rozwijać swoją kreatywność oraz lepszą jakość za tę samą cenę z zachowaniem doskonałej marży – mówi Marian Piórkowski, sales manager Foodservice Poland & Baltics w firmie FrieslandCampina Foodservice Europe, producenta marki Debic.

Zmiana receptury to ukłon nie tylko w stronę szefów kuchni, ale przede wszystkim konsumentów. To oni mieli decydujący wpływ na jej ulepszenie. Goście restauracji szukają deseru, który oferuje przyjemne doznania dla kubków smakowych, z zachowaniem  odpowiedniej konsystencji. Panna Cotta marki Debic jest bardziej kremowa i delikatniejsza dzięki wyższej zawartości tłuszczu oraz zgodnie z oczekiwaniami, zawiera mniej żelatyny. Właściwości deseru pozostały niezmienione – można ubijać go w syfonie oraz dodawać różne składniki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.10.2018
Aktualizacja: 11.10.2018