Deli Catering otwiera nowy oddział

Udostępnij artykuł
Warszawska firma od dawna korzysta z dobrej koniunktury na rynku cateringowym, związanej ze zmieniającymi się preferencjami i nawykami żywieniowymi Polaków.  Do niedawna marka prowadziła swoją działalność z poziomu siedziby w Warszawie, jednak wzrost aktywności w południowej części kraju oraz nawiązana, strategiczna współpraca z tamtejszymi ośrodkami skłoniła zarząd do uruchomienia Oddziału Południowego w Katowicach.

Od dłuższego czasu obserwujemy wzrost naszej aktywności na terenie Katowic oraz w całym regionie Śląska. Blisko współpracujemy z katowickim „Spodkiem” oraz Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Chcemy zintensyfikować naszą kooperację z tymi podmiotami oraz odpowiadać na zapotrzebowanie tamtejszego rynku na usługi cateringowe najwyższej jakości. Bez wątpienia będzie to możliwe dzięki otwarciu lokalnego oddziału – przekonuje Damian Wiatrak, dyrektor zarządzający Deli Catering. – Oddział w tym rejonie to również doskonała szansa na ekspansję sąsiadującego rynku wrocławskiego–dodaje Wiatrak.

Na czele oddziału stanie Agata Krupa, posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie na rynku eventowym, cateringowym oraz hotelowym. Jej mocną stroną jest doskonała znajomość potrzeb klienta wyniesiona z poprzednich prac oraz rozeznanie rynku katowickiego.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Śląsk to jeden z najszybciej rozwijających się regionów gospodarczych w Polsce, z rozbudowaną infrastrukturą eventową oraz rosnąca liczbą firm, co przekłada się na coraz większe zainteresowanie usługami w zakresie cateringu. Nasz oddział umożliwi dalszą ekspansję tego rynku. Jestem przekonana, że ugruntowana pozycja Deli Catering w połączeniu z unikalnym podejściem do produktu poskutkuje coraz szerszym portfolio klientów – twierdzi Agata Krupa kierownik oddziału południowego Deli Catering.

Uruchomienie oddziału w Katowicach to kolejny etap szerszej strategii firmy, która zakłada objęcie zasięgiem najbardziej aktywnych – z punktu widzenia świadczonych usług – rejonów kraju. Spółka monitoruje inne obszary polski i nie wyklucza w przyszłości poszerzenia siatki swoich oddziałów o nowe lokalizacje.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.11.2019
Aktualizacja: 20.11.2019