Jedno z najważniejszych wydarzeń kolarskich za nami. O jego obsługę kulinarną Tour de Pologne 2019, zadbała marka Deli Catering.
Specjalnie na tę sportową okoliczność zaserwowano comber z królika sous-vide na konfiturze z karotki z imbirem i pistacjami, halibuta ceviche z pomarańczą, wakame, zieloną trybulą i kaparami oraz perlicę na salsie z mango i kompresowanego ananasa z dodatkiem pieprzu.
Tegoroczny wyścig, w związku z obchodami stulecia powstania Polskiego Komitetu Olimpijskiego, miał nawiązywać do olimpijskich sukcesów kolarzy, stąd hasło przewodnie tej edycji, czyli „Wyścig Pokoleń”.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.