Dobry Hotel ma dyrektora operacyjnego

Udostępnij artykuł
W czerwcu w sieci Dobry Hotel nastąpiła zmiana struktury organizacyjnej. Dotychczasowy dyrektor ds. zarządzania przychodami – Ziemowit Szubielski, objął stanowisko dyrektora ds. operacyjnych.

Ziemowit jest absolwentem wydziału ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego. W branży hotelarskiej pracuje od 2000 roku, drogę zawodową rozpoczął w hotelu Novotel Gdańsk Centrum w dziale sprzedaży i marketingu. W 2006 awansował na stanowisko regionalnego kierownika ds. zarządzania przychodami w grupie Accor, gdzie zajmował się optymalizacją przychodów w kilkunastu hotelach na terenie Polski Północnej. W sieci Dobry Hotel pracuje od 2012 z sukcesem wdrażając i kontrolując procedury oraz narzędzia związane z zasadami Revenue Management. Teraz, po sześciu latach spędzonych na działaniach służących maksymalizacji przychodów, Ziemowit został skierowany do nadzoru nad obszarem operacyjnym.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W nowej strukturze podlegają mu dyrektorzy poszczególnych hoteli grupy, a także dyrektor ds. zarządzania przychodami, a do jego głównych obowiązków należą obecnie: wyznaczanie i monitorowanie realizacji założeń budżetowych grupy, dbałość o utrzymanie standardów jakości i obsługi pionu hotelowego, kontrola realizowanych kosztów i rozwiązywanie bieżących problemów powstających w obszarze operacyjnym. Ma też ambicję, aby w stale rosnącej organizacji, jaką jest sieć Dobry Hotel usprawnić komunikację i koordynację procesów pomiędzy poszczególnymi pionami firmy.

Prywatnie Ziemowit jest zapalonym fanem tenisa ziemnego, który to sport regularnie uprawia. Ponadto grywa też w tenisa stołowego i lubi chodzić po górach.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.09.2018
Aktualizacja: 03.09.2018