DoubleTree by Hilton Łódź na niebiesko

Udostępnij artykuł
Hotel już po raz kolejny, 2 kwietnia, w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu włączył się w akcję „Polska na niebiesko”. Na znak solidarności z osobami z autyzmem fasada budynku została podświetlona na niebiesko.

Jak pokazuje Ogólnopolskie Badanie Świadomości Autyzmu przeprowadzone przez fundację JiM nawet 83 proc. Polaków nie potrafi odpowiedzieć na pytanie czym jest autyzm. Brak zrozumienia skutkuje ocenianiem, stygmatyzacją, odrzuceniem. W celu zwrócenia uwagi na osoby autystyczne i ich potrzeby, iluminacja frontowej elewacji hotelu we wtorkowy wieczór przybrała kolor niebieski.

Autyzm to odmienny od typowego sposób rozwoju człowieka, objawiający się różnicami w sposobie komunikacji, nawiązywania relacji, wyrażania emocji, uczenia się. Osoby z autyzmem często odczuwają nadwrażliwość na otaczające bodźce – światło, zapach, dźwięk. Intensywne oddziaływanie bodźców może powodować agresję lub autoagresję. Dlatego funkcjonowanie w przestrzeni publicznej jest dla nich trudniejsze.

– Symboliczne wsparcie w postaci podświetlenia fasady DoubleTree by Hilton Łódź na niebiesko ma znaczenie w świetle budowania świadomości społecznej. Wierzymy, że aby zmienić świat dla osób z autyzmem, wystarczy zrozumieć trudności, z którymi się zmagają – podkreśla Paulina Kaczmarek z Fundacji JiM.

W tym roku kampania społeczna jest organizowana pod hasłem „Autyzm. Wystarczy zrozumieć”.

NOWY CYKL! MAGIEL – czyli w ogniu pytań ŚWIATA HOTELI!

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.04.2019
Aktualizacja: 03.04.2019