Druga edycja Global Day of Discovery i pierwsze urodziny warszawskiego Renaissance

Udostępnij nas na:
Ponad 300 osób wzięło udział w Global Day of Discovery (GDOD), który już po raz drugi odbył się hotelu należącym do Polskiego Holdingu Hotelowego. Cykliczny event organizowany jest na całym świecie przez wszystkie obiekty tej marki, która jest częścią globalnej sieci Marriott International. Wydarzenie było również okazją do świętowania pierwszej rocznicy funkcjonowania Renaissance Warsaw Airport Hotel. Oczywiście podczas wydarzenia nie mogło zabraknąć naszej redakcji.

– Jako marka Renaissance chcemy być inspiracją do odkrywania czegoś nowego, dlatego dzisiejsza impreza zainspirowana jest historią polskiego lotnictwa – podkreśliła na rozpoczęciu wydarzenia Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel. – Dodatkowo dla nas jest to święto szczególne, nasz hotel obchodzi swoje pierwsze urodziny. Renaissance Warsaw Airport Hotel – pierwszy hotel marki Renaissance w Europie Środkowej oraz pierwszy tego typu hotel w Polsce właśnie skończył rok. Dziękuję Państwu, gościom hotelu i partnerom biznesowym za to byliście z nami przez te 12 miesięcy, stawialiście nam wysoko poprzeczkę i dzięki temu mogliśmy się wciąż rozwijać. Gratuluję wszystkim pracownikom hotelu, bo uwieńczeniem ich pracy było przyznanie wielu nagród hotelowi oraz bardzo wysokie oceny w rankingach – dodał Adriana Biernatowicz-Jadczak.

Motywem przewodnim drugiej edycji GDOD była historia najsłynniejszego tandemu polskiego lotnictwa – Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury, którzy m. in. w 1932 roku wygrali międzynarodowe zawody lotnictwa turystycznego „Challenge”, ustanawiając tym samym pierwszy duży sukces polskiego lotnictwa sportowego. Na cześć pamiętnego zwycięstwa polskich bohaterów, swoją nazwę zyskała restauracja hotelowa Challenge ’32.

Organizatorzy zabrali zaproszonych gości w podróż śladami przelotów Żwirki i Wigury, obejmującą kraje które pojawiły się na trasie historycznych zawodów. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się ze smakiem tradycyjnych potraw krajów tj. Niemcy, Polska, Francja, Włochy czy Szwecja.

Nieszablonową inicjatywą okazała się być wystawa BMW, której początek jest nieodłącznie związany z awiacją, gdyż firma zanana była przede wszystkim z produkcji silników do samolotów. Biało-niebieska szachownica znajdująca się w logo firmy, powszechnie jest uważana za obracające się śmigło. W lobby i przed hotelem, BMW zaprezentowało flagowe modele aut, które robiły spektakularne wrażenie. Goście mieli również niecodzienną okazję by usiąść za sterami w symulatorze lotów.

Punktem kulminacyjnym wieczoru był występ Sabiny Sago, wokalistki o charakterystycznej barwie głosu, której repertuar obejmował utwory utrzymane w stylistyce muzyki pop, rock i soul.

Kolejna edycja Global Day of Discovery odbędzie się już za rok.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.