Drugi Dzień Otwarty Wyspy Spichrzów

Udostępnij artykuł
Inwestorzy dwóch projektów budowlanych na Wyspie Spichrzów zaprosili na 2. Dzień Otwarty obu inwestycji, a także na uroczystość zawieszenia wiechy drugiego etapu budowy Deo Plazy oraz prezentację postępów prac przy budowie inwestycji Granaria.

Deo Plaza to inwestycja prywatna, powstająca wzdłuż nabrzeża Motławy, o najdłuższej linii nabrzeża w rewitalizowanej części północnego cypla Wyspy Spichrzów. Deo Plaza składać się będzie z hotelu o standardzie czterogwiazdkowym w części A inwestycji, w ramach której oddanych zostanie 140 pokoi, części usługowej obejmującej kawiarnie i restauracje wzdłuż nowo utworzonego nabrzeża Motławy, a także części B z 208 pokojami hotelowymi oraz ze 120 prywatnymi apartamentami. 2 sierpnia inwestor ogłosił, że zarządzanie hotelem powierzy międzynarodowej sieci Radisson, która na jego terenie otworzy pierwszy hotel pod swoją główną marką Radisson Hotel and Suites.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO HOTELARZY
> link do aktualnego numeru <

– Nasze przedsiębiorstwo istnieje od 1863 roku i za nami wiele zarówno wymagających, jak i prestiżowych projektów. Jednak zabudowa Wyspy Spichrzów od początku budziła w nas wiele pozytywnych emocji. Na terenie Granarii powstaną nie tylko hotele, apartamenty, biura. Przygotowujemy szereg przestrzeni, do których zaprosimy gdańszczan i turystów. Powstaną nowe miejsca, które mamy nadzieję szybko staną się modne i chętnie odwiedzane –  powiedział Jacek Wachowicz, prezes zarządu Immobel Poland.

 Prezydent Gdańska, Paweł Adamowicz podkreślał, że dzięki tym projektom Gdańsk może stać się największym w Europie Środkowo Wschodniej centrum konferencyjnym.

– Realizacja prestiżowych inwestycji na Wyspie Spichrzów, wprowadzenie międzynarodowych sieci, które umożliwią olbrzymi rozgłos Gdańska, jako miejsca, w którym będą realizowane konferencje medyczne, spotkania naukowe i inne prestiżowe wydarzenia wpłynie korzystnie na każdy lokalny biznes. W to wierzę i za to będę trzymał kciuki, aż do szczęśliwego zakończenia prac budowlanych na obu inwestycjach – dodał.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.08.2018
Aktualizacja: 09.08.2018