Dwie nowe marki w CH Promenada

Udostępnij artykuł
Warszawskie centrum handlowe przeszło gruntowną modernizację. Odmienione i rozbudowane Atrium zyskało  ekskluzywną, przeszkloną elewację znaną m.in. ze słynnych handlowych ulic Londynu czy Paryża. Wzbogaciło się też o kolejne koncepty restauracyjne.  Do grona najemców dołączyła Gruba Ryba i Trattoria Boccone. To drugie lokale tych marek w stolicy.

Gruba Ryba oferuje rameny, dania kuchni tajskiej oraz japońskiej, o niespotykanym jak dotąd smaku, wyglądzie i kolorystyce. Mistrzowie kuchnii serwują tutaj dania w nowej odsłonie uwzględniającej światowe trendy i polskie oczekiwania kulinarne. Sushi przygotowywane z produktów najwyższej jakości i idealnej świeżości gwarantuje jedyne w swoim rodzaju doznania kulinarne, a poprawność z japońskimi recepturami połączona z oryginalnymi produktami powodują iż potrawy serwowane w Grubej Rybie zapadają na długi czas w pamięci. Pierwszy lokal działa przy ul. ul. Siedmiogrodzkiej 1.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Z kolei Trattoriia Boccone zabiera gościa w podróż po tradycji, serdeczności, radości z życia i wspólnego posiłku w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Bogactwo kuchni włoskiej wynika z ogromnej liczby potraw, jakimi może się pochwalić każdy region tego kraju. Potrawy te przez całe stulecia stanowiące element lokalnej tradycji, w przeszłości z wielkim trudem przekraczały granice krain, z których się wywodziły, aby powoli ukazać nam obecny obraz włoskiej kuchni, barwnej o nieskończonej mnogości smaków, mogącej zaspokoić każdego prawdziwego smakosza.  Trattoria Boccone działa też przy Siedmiogrodzkiej 1.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.01.2019
Aktualizacja: 22.01.2019