Dyrektor generalny Sodexo Polska na Forum Rynku Gastronomicznego 2018

Udostępnij nas na:
Yann Gontard weźmie udział w dyskusji pt.: „Zysk, oszczędność, optymalizacja – zarządzanie poprzez koszty” podczas najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów. XVI Food Business Forum 2018 odbędzie się 24 września w Sheraton Warsaw Hotel.

Pochodzi z Francji, ale zawodowo jest związany z Polską, gdzie od 1992 r. mieszka i pracuje na stałe. Yann dołączył do Sodexo Polska On-site Services w 2007 r., pełniąc w nim funkcję Dyrektora Generalnego. Pod koniec 2012 r. objął stanowisko CEO Central Europe, odpowiadając za działania Sodexo nie tylko w Polsce, ale także w Czechach i na Słowacji. Od września 2015 r. Yann pełni funkcję CEO of Corporate Segment for Central & Eastern Europe, zaś od maja tego roku odpowiada za całym region CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia i Węgry) jako Region Chairman Central & Eastern Europe.

TEGOROCZNA EDYCJA FOOD BUSINESS FORUM 2018
24 WRZEŚNIA, SHERATON WARSAW HOTEL!

BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca m.in. czasopism Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee oraz portalu www.horecanet.pl serdecznie zaprasza wszystkich do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży XVI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2018, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu Food Business Awards 2018.

Udział w Food Business Awards to wyjątkowa okazja promocji lokali w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli, a także personelu. To również kształtowanie pozytywnego wizerunku całej branży w naszym kraju. Spośród zgłoszeń Jury złożone z prelegentów i panelistów XVI Food Business Forum 2018 wybierze finalistów, a następnie zwycięzców poszczególnych kategorii.

Właścicielom lokali, restauracji i punktów gastronomicznych, które przystąpią do konkursu Food Business Awards 2018 (całkowicie za darmo!) przysługują DARMOWE ZAPROSZENIA do udziału w całym wydarzeniu XVI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2018, które odbędzie się 24 września w Sheraton Warsaw Hotel.

BEZPŁATNY UDZIAŁ, REGULAMIN I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
FOOD BUSINESS AWARDS 2018
  >prosimy kliknąć po szczegóły<

Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji The Olive w Sheraton Warsaw Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Food Business Awards 2018 i Supplier of the year
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień


Dzięki takim imprezom cyklicznym  jak Food Business Forum mogą spotykać się ludzie z różnych biznesów oraz form aktywności gastronomicznej mając możliwość wymiany doświadczeń, a także posłuchania restauratorów, którzy odnieśli spore sukcesy w tej branży.

Krzysztof Janiszewski
współwłaściciel Senses Restaurant (Zdobywcy Gwiazdki Michelin)


Jestem pod wrażeniem organizacji tego wydarzenia. Widzę naprawdę duży profesjonalizm. Podczas Food Business Forum spotykają się przedstawiciele z bardzo różnych obszarów rynku gastronomicznego.

Bartek Kraciuk
współwłaściciel Grupy Warszawa

WWW.FOODBUSINESSFORUM.COM

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciel czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.