Dyrektor Mercure Kasprowy Zakopane o rynku i planach

Udostępnij nas na:
[SPECJALNIE DLA NAS] Zakopane jest niezwykle modnym kurortem. Przez cały rok przybywają do niego turyści z całego świata. Oczekiwania, wobec tego miejsca, są więc bardzo wysokie. Nasz profesjonalny zespół stara się indywidualnie dopasować ofertę, by spełnić wymagania wszystkich gości – powiedział Sebastian Nocuń, dyrektor hotelu.
Jakie działania podejmuje hotel, aby wyróżnić się na tle konkurencji, zarówno w postaci hoteli sieciowych, jak i niezależnych? W jaki sposób przekonujecie gości do skorzystania właśnie z usług Mercure Kasprowy?

Zakopane to jeden z najpopularniejszych punktów na turystycznej mapie Polski. Hotel Kasprowy to można powiedzieć pionier hotelarstwa w tym górskim kurorcie – został otwarty w 1974 roku. Naszym priorytetem jest zapewnienie gościom najwyższej jakości usług oraz komfortu podczas pobytu. W Hotelu Mercure Kasprowy Zakopane widać wiele zmian i nowych inwestycji – jedną z nich jest oddana do użytku niespełna rok temu Restauracja Grand Kasprowy. Nasi goście mogą tam spróbować wyśmienitej kuchni regionalnej ze wspaniałą selekcją steków oraz dań przygotowywanych w piecu opalanym drewnem. Ponadto w hotelowej restauracji goście mogą podziwiać piękne wnętrza w stylu zakopiańskim oraz przepiękną panoramę Tatr. W przyszłym roku planujemy otwarcie Kids Zonu. Jest to obszar, nad którym obecnie intensywnie pracujemy, aby nasi najmłodsi goście czuli się wyjątkowo. Będzie to duża niespodzianka i atrakcja dla rodzin z dziećmi.

Od kilku lat hotel przechodzi generalny remont – m.in. pokoi, sal konferencyjnych, strefy spa & wellness, co przekłada się na liczne nagrody i wyróżnienia.

Zbliżają się ferie oraz okres zimowych wyjazdów w góry. Hotel Mercure Kasprowy Zakopane dzieli jedynie kilka kroków od stoku i stacji narciarskiej Szymoszkowa, gdzie panują wyjątkowe warunki dla narciarzy o zróżnicowanym stopniu zaawansowania. Do innych ciekawych atrakcji pozostających do dyspozycji gości należy letnie kąpielisko z wodą geotermalną, które znajduje się tuż przed hotelem.
Dzięki bogatej ofercie dopasowanej do indywidualnych potrzeb naszych gości, różnorodnym atrakcjom oraz gościnności Hotel Mercure Kasprowy Zakopane jest chętnie odwiedzany przez turystów przez cały rok.

Co obecnie decyduje o jakości w odbiorze hotelu? Czego oczekują stali goście od personelu? Czy podstawowe wymagania i oczekiwania ulegają zmianom?

Goście oczekują od nas usług na najwyższym, światowym poziomie. Obecnie żyjemy w czasach, w których swobodnie możemy podróżować po całym świecie i korzystać z przeróżnych hoteli i usług. Zakopane jest niezwykle modnym kurortem. Przez cały rok przybywają do niego turyści z całego świata. Oczekiwania, wobec tego miejsca, są więc bardzo wysokie. Nasz profesjonalny zespół stara się indywidualnie dopasować ofertę, by spełnić ich wymagania wszystkich gości.

Jak może Pan podsumować sezon zimowy i letni w 2019 roku? Czy zaobserwował Pan zmiany dotyczące struktury gości, którzy odwiedzali hotel w tym czasie?

Podczas tegorocznego sezonu zauważyliśmy wzrost zainteresowania górami. Najpopularniejszą formą spędzania czasu w tym miejscu jest aktywny wypoczynek – piesze, górskie wędrówki czy różnorodne sporty zimowe.

Przez cały rok w Zakopanem można spotkać turystów z różnych zakątków świata. W okresie letnim Podhale wydaje się być bardzo atrakcyjnym miejscem dla gości z krajów Arabskich.

Również Słowacy coraz liczniej odwiedzają Zakopane. Sezon zimowy to zdecydowana dominacja Skandynawów i Brytyjczyków. Mniej liczni niż jeszcze kilka lat temu Rosjanie wciąż chętnie spędzają tu Nowy Rok i ferie.

W minionym sezonie zimowym pogoda dopisała, warunki narciarskie były wymarzone, dominował lekki mróz i słońce, natomiast w lato było słonecznie, co przełożyło się na udany turystycznie rok na Podhalu.

Jakie są aktualne zachowania konsumenckie w odpowiedzi na prezentowane oferty? Czy oferty typu first minute przygotowywane z dużym wyprzedzeniem cieszą się coraz większą popularnością? Jakie zmiany zakupowe dostrzega Pan wśród gości na przestrzeni ostatniego roku w porównaniu do poprzednich lat?

Sposób i czas rezerwacji pobytów znacząco się zmienił. Goście, chcąc zapewnić sobie wymarzony urlop, rezerwują pobyt znacznie wcześniej niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu – rezerwacje z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem stają się normą, także w naszym hotelu. Dużą popularnością cieszą się pakiety z obiadokolacjami oraz pobytami w spa…

Rozmawiała Karolina Stępniak

Cały wywiad publikujemy w:

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.