Dyrektor regionalny Starbucks Polska panelistą V Sweets & Coffee Forum 2019

Udostępnij nas na:
Mateusz Sielecki, dyrektor regionalny Starbucks Polska weźmie udział w dyskusji pt.: Customer experience, employer branding, social media – po co, jak i dla kogo?” podczas V Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni i Piekarni Sweets & Coffee Forum 2019. Wydarzenie odbędzie się 20 maja w Warsaw Marriott Hotel. Organizator: czasopismo Sweets & Coffee i portal Horecanet.pl. Zapraszamy serdecznie!

Mateusz Sielecki to doświadczony dyrektor regionalny z bogatą praktyką w branży restauracyjnej. Wykwalifikowany w zakresie przywództwa, operacji, coachingu, strategii, negocjacji, ekspansji, fuzji i przejęć oraz handlu detalicznego. Specjalista ds. rozwoju biznesu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Z firmą AmRest związany od 2005 roku.

Sieć Starbucks weźmie także udział w spotkaniach z dostawcami w formule Business Speed Dating, która tradycyjnie towarzyszyć będzie wydarzeniu.

BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca m.in. czasopism Sweets & Coffee, Nowości Gastronomiczne oraz portalu www.horecanet.pl serdecznie zaprasza wszystkich do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży V Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni i Piekarni Sweets & Coffee Forum 2019, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie Sweets & Coffee Awards 2019.

Właścicielom lokali, kawiarni, cukierni, lodziarni, piekarni, które przystąpią do konkursu Sweets & Coffee Awards 2019 (całkowicie za darmo!) przysługują DARMOWE ZAPROSZENIA do udziału w całym wydarzeniu V Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni i Piekarni Sweets & Coffee Forum 2019, które odbędzie się 20 maja w Warsaw Marriott Hotel.

Konkurs Sweets & Coffee Awards to wyjątkowa okazja promocji najlepszych kawiarni, cukierni, lodziarni i piekarni w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli, a także personelu. To również kształtowanie pozytywnego wizerunku całej branży w naszym kraju. Spośród zgłoszeń komisja konkursowa złożona z prelegentów i panelistów Sweets & Coffe Forum wybiera finalistów konkursu, a następnie zwycięzców poszczególnych kategorii. Zgłoszenie oraz całkowity udział w konkursie i całym wydarzeniu Forum Sweets & Coffee nie wiążą się zupełnie z żadną opłatą! Aby otrzymać dwie bezpłatne karty wstępu upoważniające do udziału w całym wydarzeniu zgłoszenie lokalu należy nadesłać najpóźniej do 18 kwietnia 2019.

REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
SWEETS & COFFEE AWARDS 2018
– kliknij po szczegóły

Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji Lila Weneda w Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Sweets & Coffee Awards 2019 i Supplier of the year 2019
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji IV Sweets & Coffe Forum 2018
Zapraszamy do obejrzenia!

WWW.SCFORUM.PL

Organizator: BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca m.in. czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt – BROG B2B
Milena Kaszuba-Janus, redaktor rynku gastronomicznego
664 463 066
m.kaszub@brogb2b.pl