Działania ZP HoReCa wobec kryzysu

Udostępnij artykuł
Związek Pracodawców Hoteli, Restauracji, Cateringu pozostaje aktywny w działaniach dotyczących rozwiązań antykryzysowych dla branży. – Jesteśmy w stałym kontakcie z Ministerstwem Rozwoju, Ministerstwem Zdrowia i Rzecznikiem MŚP, informując o sytuacji oraz potrzebach całej branży i poszczególnych Członków – podkreśla Sylwester Cacek, członek rady ZP HoReCa.

Jak tłumaczy: Przekazaliśmy konkretne propozycje rozwiązań procesowych i legislacyjnych, ukierunkowanych na krótkoterminową płynność finansową, które mają pozwolić przedsiębiorstwom gastronomicznym przetrwać i odpowiednio przygotować się na okres po zakończeniu stanu zagrożenia. Czekamy na propozycje administracji, które będziemy komentować i starać się jak najszybciej wdrożyć.

Związek, dzięki wsparciu Administracji Publicznej, pozostaje również w kontakcie z sektorem bankowym i organizacjami zrzeszającymi galerie handlowe, aby wspólnie znaleźć akceptowalne rozwiązania amortyzujące efekty kryzysu.

Szykujemy propozycje na średni i długi termin, tak aby branża gastronomiczna mogła powrócić do stanu sprzed pandemii i dalej notować wzrosty sprzedaży.

Pozostajemy dumni z naszych Członków, którzy pomimo trudnego czasu, bardzo aktywnie uczestniczą we wszelkich akcjach ukierunkowanych na wsparcie personelu medycznego i innych służb walczących z pandemią. Wspólne zaangażowanie i wspólny trud będą doskonałą bazą pod dalszy rozwój sektora, a wiarygodność zbudowana wobec Administracji Publicznej, pozwoli na utrzymanie konstruktywnego dialogu w kolejnych miesiącach i latach.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.03.2020
Aktualizacja: 18.03.2020