Eliminacje MONIN Cup Poland 2018

Udostępnij artykuł

Wyróżnione pierwsze miejsca zostaną także nagrodzone szkoleniami SPB i MSBiS oraz cennymi akcesoriami barmańskimi.

MONIN Cup to prestiżowy konkurs dla młodych profesjonalnych barmanów w wieku 18 – 26 lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych receptur drinków przygotowanych w oparciu o produkty MONIN. Barmani mierzą się ze sobą w kategorii "short drink" zawierający alkohol, gdzie podczas wyjścia na scenę są oceniani przez sędziów technicznych, a sam drink następnie jest oceniany jawnie w stylu włoskim przez sędziów degustacyjnych. Przed rozpoczęciem każdej rundy przeprowadzany jest dodatkowo punktowany Blind Test polegający na rozpoznaniu 10 wybranych smaków MONIN na podstawie smaku oraz zapachu.

MONIN Cup Poland 2018 będzie już 4 edycją organizowaną przez SCM, która odbędzie się 8 października br. w Salach Konferencyjnych Nimbus w centrum Warszawy (Al. Jerozolimskie 98). Jest to największy ogólnopolski konkurs barmański cieszący się dużym zainteresowaniem na rynku HoReCa oraz wśród barmanów. Tematem przewodnim MONIN Cup jest „mix your origins”, czyli prezentowane będą receptury podkreślające polskie pochodzenie.

Konkurs ma charakter otwarty i zgłoszenia przyjmowane są do 10 września 2018. Obowiązuje lista gości. W globalnym finale, który odbędzie się w grudniu  w Paryżu, udział biorą najlepsi barmani z całego świata wytypowani w ramach lokalnych eliminacji.

Na reprezentantów z całego globu czekają także dodatkowe nagrody i atrakcje przygotowane przez MONIN.

Informacje dla zawodników oraz konkursy, w których wygrać można podwójne zaproszenia na Galę Finałową MONIN Cup 2018 w Warszawie, publikowane są na moninpolska.pl oraz fb.com/MoninPolska

Oficjalny film MONIN Cup 2018
kliknij, aby obejrzeć

Relacja video z MONIN Cup Poland 2016
kliknij, aby obejrzeć

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2018
Aktualizacja: 30.07.2018