Fabryka Pizzy w kolejnym mieście

Udostępnij artykuł
Ruszyła nowa restauracja, należąca do grupy Sfinks Polska, zarządzającej sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK. Lokal, w którym  będzie można spróbować pizzy oraz innych dań kuchni włoskiej, mieści się przy ul. Lubostroń 22G w Krakowie i jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Nowo otwarta Fabryka Pizzy to klimatyczna i kameralna restauracja. Zajmuje powierzchnię blisko 80 mkw., a sala dla gości pomieści około 30 osób. Wnętrze lokalu zdobią ceglane ściany i drewniane przybory kuchenne, takie jak deski czy wałki do ciast. Kolorowe krzesła i metalowe lampy podkreślają zaś loftowy styl restauracji.

– Fabryka Pizzy po kilku latach przerwy wróciła na krakowskie Dębniki, oferując tak lubiane w Polsce smaki kuchni włoskiej. Restauracja znajduje się w bliskim sąsiedztwie wielu biurowców i bloków mieszkalnych, a także kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Mamy nadzieję, że atrakcyjna i zróżnicowana oferta przyciągnie tu wielu mieszkańców okolicy, studentów i nie tylko. Zapraszamy do odwiedzenia naszego lokalu, jak i skorzystania z usługi delivery. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, szczególnie, gdy w napiętym grafiku nie ma czasu na zjedzenie lunchu w restauracji – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Fabryka Pizzy.

W ofercie Fabryki Pizzy znajduje się wiele rodzajów pizzy, w tym w wersji light, a także doskonale wszystkim znane włoskie potrawy. Goście będą mogli zamówić m.in. gnocchi, makarony, risotto, dania wegetariańskie oraz włoskie desery. Charakterystyczną pozycją w karcie Fabryki Pizzy są bombery – świeżo wypiekane buły pizzowe serwowane z różnymi składnikami.

Nowo powstała Fabryka Pizzy jest otwarta w godzinach 12:00-22:00 we wszystkie dni tygodnia. W lokalu działa usługa dostawy do klienta.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ  2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.05.2019
Aktualizacja: 15.05.2019