FAIN 2019, czyli co po roku słychać w condo

Udostępnij artykuł
16 i 17 września w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się druga edycja Forum Apartamentów Inwestycyjnych FAIN. Głównym Partnerem Medialnym jest czasopismo Świat Hoteli i portal Horecanet.pl.

Stopy procentowe stoją, patrząc na rajd złota na nowojorskiej giełdzie – na skupowanie kruszcu chyba trochę za późno, co zatem robić z rezerwami gotówki? Z raportów rynkowych wynika, że Polacy odpowiedzi na to pytanie nadal szukają w nieruchomościach. Z tym tylko, że coraz częściej kupują nie „zwyczajne“ mieszkania na wynajem – którymi potem trzeba się zajmować, nadzorować, remontować – tylko jednostki typu condo. Skoro klienci kupują, deweloperzy budują. Tym chętniej, że w dobie niedoboru gruntów pod mieszkaniówkę działki z przeznaczeniem pod funkcje usługowe idealnie nadają się na przykład na condohotele czy akademiki.

Dokąd nas ten prąd zaniesie? Ile jeszcze condohoteli zmieści polskie wybrzeże? Czy porywanie się na zarządzanie jest zbyt ryzykowne? Po wybudowniu i wyposażeniu – jak utrzymać obiekt w formie i jak się przebić z ofertą do klienta? Te i wiele innych pytań padną – ze sceny, ale i zapewne z sali – podczas drugiej edycji FAIN.

FAIN 2018

– Forum Apartamentów Inwestycyjnych FAIN stworzyliśmy w ubiegłym roku w odpowiedzi na nowy trend rynku nieruchomości hotelowych i mieszkaniowych. Premierowa edycja konferencji pokazała, jak potrzebne jest wydarzenie, podczas którego branża deweloperska i hotelowa może podyskutować o nowych produktach i potencjale, jaki może mieć rodzący się w naszym kraju sektor condo- i aparthoteli. Spotkanie wzbudziło ogromne zainteresowanie uczestników, każda dyskusja panelowa kończyła się serią pytań z sali – mówi Andrzej Łuczyszyn, dyrektor generalny Nowego Adresu.

Lektura programu tegorocznego FAIN-a pozwala wnioskować, że organizator nadal trzyma rękę na pulsie i reaguje na zmiany demograficzne, które kształtują rynek nieruchomości inwestycyjnych. Wśród tematów dyskusji pojawiają się bowiem i domy opieki senioralnej, i prywatne akademiki, a nawet wzbudzające ogromną ciekawość – bo nie do końca rozumiane przez starsze generacje – inwestycje colivingowe. Pod lupę ekspertów trafią też procedowane aktualnie regulacje prawne o potencjalnie dużym wpływie na rynek budowlany i hotelowy.

Pełen program konferencji
>> proszę kliknąć, aby się zapoznać <<

Głównym Partnerem Medialnym FAIN jest magazyn Świat Hoteli i portal Horecanet.pl, Partnerem Merytorycznym – Fortech Consulting, Partnerem Wspierającym – portal InwestycjewKurortach.pl, honorowym patronatem objął wydarzenie Polski Związek Firm Deweloperskich.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.07.2019
Aktualizacja: 25.07.2019