Fanex z wegańskim sosem majonezowym

Udostępnij artykuł
Polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek wegański sos majonezowy VEGA MAJO. Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

Wegański sos majonezowy VEGA MAJO, składa się w dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdzi się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek, a nawet do frytek.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO RESTAURATORÓW
> link do aktualnego numeru <

VEGA MAJO jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych. Nowy sos otrzymał także prestiżowy certyfikat V-Label. Ten międzynarodowy symbol służy do oznaczania produktów przeznaczonych dla wegetarian i wegan. Jednolite kryteria i rzetelny sposób kontroli użytkowania znaku powodują, że symbol V-Label jest w skali europejskiej unikalnym znakiem jakości, który gwarantuje brak obecności składników pochodzenia zwierzęcego w produkcie.

W gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 10 sosów: Ketchup Grill Łagodny, Ketchup Premium nr VII, Ketchup Premium nr VII Pikantny, Sos Meksykański, Sos Pikantny z Sambalem, Sos Słodkie Chili, Sos Orientalny Słodko-Kwaśny, Sos Barbecue, Sos Paprykowy Sriracha, Sos Majonezowy Vega Majo.

– Stworzenie majonezu VEGA MAJO ze znakiem V-Label, to dla nas istotne wydarzenie na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy ogromne korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w firmie Fanex.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.08.2018
Aktualizacja: 06.08.2018